Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
one mans opinion... det kan være at det er andre som syns noe annet ;)

7693682[/snapback]

 

Da er det på høy tid å banke litt vett i dem, peppes er ikke alfa og omega på pizzafronten :)

 

Hei, her er en lur plan: hele TG går på en pizzarestaurant på en gang!

7694509[/snapback]

 

Det hørtes gøy ut, må prøves.

Lenke til kommentar
Nei, vi er nok enige alle mann om dette du  :ph34r:

7693737[/snapback]

hehe... ikke sånn ment da :p driter i hvor jeg spiser bare det er godt :p hehe har ikke prøvd noen av dem på hamar jeg så jeg er med uansett ;) men jeg må inrømme at jeg er en liten fan av dolly :love:

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
Hei, her er en lur plan: hele TG går på en pizzarestaurant på en gang!

7694509[/snapback]

 

Crewmelding i høytalerene og på skjermene: Vi stenger for én time for at alle skal få anledning til å gå på "navn på pizzaresturant" , vi opplyser om at alle som kan vise billett/PTN kort får 50% på alle produkter (inngår et sammerbeid elns :p )

 

Hadde vært morrsomt om de hadde fått til noe sånt :p , 1 km lang kø utenfor en pizzaresturant. Hadde garrantert blitt avisoppslag.. :D

Lenke til kommentar
Hei, her er en lur plan: hele TG går på en pizzarestaurant på en gang!

7694509[/snapback]

 

Crewmelding i høytalerene og på skjermene: Vi stenger for én time for at alle skal få anledning til å gå på "navn på pizzaresturant" , vi opplyser om at alle som kan vise billett/PTN kort får 50% på alle produkter (inngår et sammerbeid elns :p )

 

Hadde vært morrsomt om de hadde fått til noe sånt :p , 1 km lang kø utenfor en pizzaresturant. Hadde garrantert blitt avisoppslag.. :D

7727700[/snapback]

 

Kanskje kombinere det med en eller annen konkurranse, f.eks. de 10 første som løper dit får gratis mat, de 50 neste får 75% rabatt, de 100 neste 50% og resten kan gå et annet sted og spise.

Lenke til kommentar
Kanskje kombinere det med en eller annen konkurranse, f.eks. de 10 første som løper dit får gratis mat, de 50 neste får 75% rabatt, de 100 neste 50% og resten kan gå et annet sted og spise.

7727993[/snapback]

Skulle TG betalt for det da? :roll:

Måtte nesten fått et samarbeid med en eller annen resturant da ja..

 

Hadde vært stilig om det hadde blitt realisert :D

Lenke til kommentar
Kanskje kombinere det med en eller annen konkurranse, f.eks. de 10 første som løper dit får gratis mat, de 50 neste får 75% rabatt, de 100 neste 50% og resten kan gå et annet sted og spise.

7727993[/snapback]

Skulle TG betalt for det da? :roll:

Måtte nesten fått et samarbeid med en eller annen resturant da ja..

 

Hadde vært stilig om det hadde blitt realisert :D

7736850[/snapback]

 

 

seff skulle tg ha betalt for det

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...