Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til neste år, kan ikke t-skjortene bli delt ut senere, f.eks torsdag eller fredag, siden flere ikke fikk

8340028[/snapback]

Enig, jeg fikk ikke skorte :(

Og bare 1 stk pr person!

 

Så synst jeg vi må arrangere middagen og gruppebildet litt bedre også, middagen var det skuffende få som møtte opp på

Lenke til kommentar
Genial pizza tur da :) *Savne de gode øyeblikkene :p * (kolon s) :lol:

8342533[/snapback]

Du har først skjermen, så har du vinduet, så har du dama, så har du puppene :lol:

 

Trist nok sov jeg under middagen, kunne ikke noen kommet å vekke meg :hm:

8342721[/snapback]

Om du hadde skrevet på forumet hvor du lå og sov så :p

Lenke til kommentar

Det var faktisk ingen som kjente meg, akakulings, leaf klarte å gjette kven eg, trudde at det var fleire andre som ville gjere det då eg hadde eit utenladns namn i nicket og er jo auslender....Hagr visste ikkje kven eg var ein gong. Han jekk to plassa bortom meg spurte om dei var meg... jaja... Nesten gong bvil eg sitte meir sentralt.. :whistle:

Lenke til kommentar
Du har først skjermen, så har du vinduet, så har du dama, så har du puppene :lol:

haha.. ja det var genialt...

 

det var en finfin pizza tur :)  må gjøre det samme neste gang!

8343236[/snapback]

Skal prøve å få organisert en neste gang også! :D Om ikke andre også vil/kommer til å gjøre det Endret av Ernie2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Du har først skjermen, så har du vinduet, så har du dama, så har du puppene :lol:

 

 

 

tror faktisk den ene puppen kom før dama :wee: hehe

 

 

det er hyggelig at det er sån vi blir sett på :p først har man skjermen... :D

 

jeg hilste på veldig få jeg, og de jeg hilste på er jeg ikke sikker på hvem er :p hehe jeg er elendig med navn

 

edit: skrivefeil

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
jeg hilste på veldig få jeg, og de jeg hilste på er jeg ikke sikker på hvem er  :p    hehe jeg er elendig med navn

8344708[/snapback]

Ditto! Hilste på litt folk, men det er bare de som har vært veldig aktive i RPP jeg husker hvem er :p

 

Jeg hilste forsåvidt på deg da ^^

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...