Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

ble inspirert jeg også og måtte klokke litt... stabilt i OCCT Tortur i 5 min. gadd ikke lengre :p hehe

 

Har lav HT link. satt den på 3x... Kan prøve et par minutter til så skal jeg nok få bedre.. rammen klokker nå 782MHz @ 2,1volt. Stock: 667. den er jeg ganske fornøyd med da...

 

 

 

 

CPU_Z_2_74_GHz.bmp

8322217[/snapback]

 

Nice work. Stock-kjøler?

 

Beste prosessoren du har da! :love:

 

Klokker AM2 bedre/dårligere enn 939-versjonen, eller er det sånn noenlunde likt?

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble ikke med på Freestyle Compoen vist. Kun senere finner jeg ut at folk kan misforstå å tro det er WTC jeg tegna. Navnet "demolicious" hjalp heller ikke, tror jeg. Takk til redsword som fant ut det hemmelige budskapet XD.

 

Imorgen... Pizza?

Endret av Ernie2k
Lenke til kommentar
Imorgen... Pizza?

8322294[/snapback]

Jeg har foreslått for et par stykker at vi bestiller pizza, og finner et sted og sitte. Blir veldig mye stress om veldig mange skal være med på pizzarestaurant, kinda.

Om det er fint vær kan vi jo sitte på grasset :wee:

8322347[/snapback]

 

jeg er med vet du... :wee:

 

noen flere jenter :innocent:

Lenke til kommentar
Om det er fint vær kan vi jo sitte på grasset :wee:

8322347[/snapback]

 

I second that! Sånn "piknik" er alltid gøy. Hvis vi bestiller pizza (uansett hvorfra bare ikke Dolly) så sitter vi utenfor elns of nyter den :D

Endret av Ernie2k
Lenke til kommentar
Hvorfor, hvorfor, hvorfor pizza?

 

Hamburger er jo mye bedre enn pizza. Nam nam nam. :) (Ha det hyggelig med pizza, jeg for min del hater pizza med minder jeg lager det selv..=P)

8322379[/snapback]

Hamburger er stress. Må gå og sånn. Dessuten er det jafs-burgern på Kongsberg som virkelig er best, men det er for langt unna. Pizza er nam ^^.

Du kan kjøpe hamburger og sitte spise det sammen med de som spiser pizza? (:

Kan jeg også komme? :innocent:

8322570[/snapback]

Jaa, du er da medlem av forumet?

Lenke til kommentar
Hamburger er stress. Må gå og sånn. Dessuten er det jafs-burgern på Kongsberg som virkelig er best, men det er for langt unna. Pizza er nam ^^.

Du kan kjøpe hamburger og sitte spise det sammen med de som spiser pizza? (:

 

 

Ooo... Ikke nevn den burgeren da. Har satt til livs en unevnelig mengde av dem. Skamgod :love:

 

(Det ser du kanskje på meg også... )

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Bare ikke Dolly?

Er jo de som har god pizza...

8322563[/snapback]

Dolly bruker noe kalt "analog ost" som ikke er ekte ost. Det er ut som ost, han en viss likhet i smak, men er egentlig laget av potetmel og løpe. Dolly har selv sagt at de har byttet til dette fordi det er billigere. Sett de store pakkene i butikken hvor det står "ØKONOMI REVET". Det er heller ikke ost. Står ikke ost på den engang. Står bare revet. Leser du bak ser du at den kun inneholder potetmel og løpe ++

Lenke til kommentar
Bare ikke Dolly?

Er jo de som har god pizza...

8322563[/snapback]

Dolly bruker noe kalt "analog ost" som ikke er ekte ost. Det er ut som ost, han en viss likhet i smak, men er egentlig laget av potetmel og løpe. Dolly har selv sagt at de har byttet til dette fordi det er billigere. Sett de store pakkene i butikken hvor det står "ØKONOMI REVET". Det er heller ikke ost. Står ikke ost på den engang. Står bare revet. Leser du bak ser du at den kun inneholder potetmel og løpe ++

8322636[/snapback]

 

Og? Det smaker fremdeles bedre enn pizza fra Peppes.

Lenke til kommentar
ble inspirert jeg også og måtte klokke litt... stabilt i OCCT Tortur i 5 min. gadd ikke lengre :p hehe

 

Har lav HT link. satt den på 3x... Kan prøve et par minutter til så skal jeg nok få bedre.. rammen klokker nå 782MHz @ 2,1volt. Stock: 667. den er jeg ganske fornøyd med da...

 

 

 

 

CPU_Z_2_74_GHz.bmp

8322217[/snapback]

 

Nice work. Stock-kjøler?

 

Beste prosessoren du har da! :love:

 

Klokker AM2 bedre/dårligere enn 939-versjonen, eller er det sånn noenlunde likt?

8322293[/snapback]

har ikke stock nei. kjører nok TT Big Typhoon... AM2 versjonen klokker nok ganske heftig mye dårligere ja ... :(

 

verdensrekorden er 600 MHz høyere elns på 939 versjonen ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...