Galneryus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er bare å PM'e Leaf.. så fører han dere opp på listen Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Håper eg får skaffa ticket, blir mitt første TG-dataparty og... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 får håpe du får være med da Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) heisann, ser ut som jeg og 6 venner blir med på rekka, i så fall vil vi gjerne sitte ved siden av hverandre Endret 26. desember 2006 av .com Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) heisann, ser ut som jeg og 6 venner blir med på rekka, i så fall vil vi gjerne sitte ved siden av hverandre 7578353[/snapback] bare send pm til leaf med nick og navn. og en til meg med nick så jeg gjør så jeg veit hvem som skal sitte sammen Endret 26. desember 2006 av akakulings Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 vil bare si at jeg ikke kommer allikevel.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Vi skal ikke få en egen gruppe i partyticket da? Slik at alle kan sitte sammen, og ikke risikerer at andre "upåmeldte" setter seg midt på hver eneste rekke i skipet, slik at når hw rekka skal melde seg på må den splittes? Eller tar jeg helt feil av partyticket systemet nå? Endret 3. januar 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 store grupper kan plassere seg føsrt, dette er en stor gruppe, altså noen av de første til å seate, og derfor er det et problemet nærmest borte^^ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Kommet noe mer info om seating? Hvordan skal vi gjøre det egentlig, sette akakulings som seater? Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Men har vi en stor gruppe som er registrert i partyticket? Jeg har vertfall ikke blitt invitert.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Men har vi en stor gruppe som er registrert i partyticket?Jeg har vertfall ikke blitt invitert.. 7655251[/snapback] det ekke du som blir invitert det er du som må sette meg som seater da den muligheten kommer. se gathering.org de neste ukene så finner du det ut. og alle som skal ha billett til tg er registert på partyticket.net. så det skal ikke være noe problemer Endret 6. januar 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kommet noe mer info om seating? Hvordan skal vi gjøre det egentlig, sette akakulings som seater? 7653609[/snapback] ikke som jeg veit ennå. bare sett meg som seater som sagt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Heter du akakulings på Partyticket også? =) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 akakulings: Eg har to billettar, ein til meg og kompisen, skal eg velge deg som seater, så ordna du opp slik at vi får lov å vere med på hw-rekka? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Heter du akakulings på Partyticket også? =) 7655675[/snapback] nei på ptn heter jeg Exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 akakulings: Eg har to billettar, ein til meg og kompisen, skal eg velge deg som seater, så ordna du opp slik at vi får lov å vere med på hw-rekka? 7655721[/snapback] ja du kan sette meg som seater ja så ordner jeg så døkk får sitte ved siden av hverandre på hw rekka Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan nokon skrive her når eg skla sette deg som seater? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan nokon skrive her når eg skla sette deg som seater? 7656372[/snapback] ja det kan jeg godt gjøre. men følg med på gathering.org så står det der når dem åpner for den muligheten Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 skal debutere på TG i år, er ikke sikker på hvordan dette fungerer... hvordan er det med HW-rekka? blir det sagt i denne tråden her hvike rekker det er på, så må man seate seg selv der? eller blir man "innsjekket" når man kommer? HJELP! hehe Harald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Noen kommer sikkert med et bedre svar enn meg når folk begynner å våkne igjen... Men sån jeg har skjønt det kan man velge en seater som plaserer hvor du skal sitte i hallen.(det kan jo også være deg selv) Når det nærmer seg TG legger ptn ut et seatingkart og folk kan velge plasser. Siden vi fra forumet vil sitte sammen, velger alle sammen akakulings som seater, så plaserer han oss sammen... hvis du ble noe klokere av det da hvis ikke får du bare vente til noen som har mer peiling en meg har tid til å svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg