Exiztzor Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 har måttet brukt 100mbit port til uplink ja Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Blir jo litt kjedelig å ha gigabit hvis man sitter 15 stk og deler en 100Mbit link mot resten av tg. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Humm, må jeg oppgi etternavnet her? Kan sikkert gi det til dere på pm hvis dere vil vite , men vil ikke at brukeren min på diskusjon.no skal komme opp øyeblikkelig når noen googler meg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Humm, må jeg oppgi etternavnet her? Kan sikkert gi det til dere på pm hvis dere vil vite , men vil ikke at brukeren min på diskusjon.no skal komme opp øyeblikkelig når noen googler meg 7447789[/snapback] du trenger ikke å gjøre det bare send det i PM du Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Dere som ikke vil vise etternavn trenger ikke si det til meg.. Jeg skriver bare opp det dere sender på PM, eller sier jeg skal skrive! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 sånn da har jeg fiksa meg billett så dette blir gøy med hw rekke Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 sånn da har jeg fiksa meg billett så dette blir gøy med hw rekke 7450519[/snapback] Herlig! =D Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 sånn da har jeg fiksa meg billett så dette blir gøy med hw rekke 7450519[/snapback] Herlig! =D 7450634[/snapback] jepp men han kameraten min kommer seg kansje ikke dit fordi jeg fikk bare bestilt en billett men vi får se lagt meg i kø igjen for å fikse billett til han Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 hmm, jeg skal mest sansynelig sitte med en annen gjeng, kanskje det er mulig å samle denne gjengen litt nære hwrekka.... Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Snobjorn: Hvorfor ikke sitte på HW-rekka da? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Alle sammen tenker du? tror vi var 20 stk til sammen, så det kan kanskje bli vrient :/ Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor det? HW-rekka kan jo bli stor den Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Kanskje litt i største laget om alle har med 20 kompiser da =) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som trenger en billett btw`? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har en kamerat som kanskje trenger en bilett, Men hvordan vet man at du ikke bare refunderer biletten etter at noen har betalt? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Da kontakter du bare partyticket og så blir jeg bannet både fra TG og partyticket. Fint om den som skal ha vet det innen rimelig tid. En som trakk seg og da sitter jeg igjen med 1 billett som jeg ikke kan legge ut for, og dersom jeg ikke får betalt i tide, så mister jeg jo plassen i køen. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Du får refundert den da? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Nei, fordi jeg må først få betalt alle for å få refundert 1, og jeg har ikke nok til å legge ut de 670kr for den siste billetten, så dersom jeg ikke betaler alt, så mister jeg og de andre billettene og tiden i shoppen. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) er det ikke bare og lage en ny bestilling a? Endret 13. desember 2006 av akakulings Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Hadde det bare vært så enkelt du... Poenget er at dersom jeg kansellerer billettene/ikke kan betale hele summen for alle og dermed mister dem, så står jeg som nr 2400 i køen for å få nye. Ingen vits i å diskutere dette videre egentlig... Dersom det finnes en her som trenger en billett, så ta kontakt med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg