epyks Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) hadde du sett litt på oversikten over hvem som sitter hvor tråden, så hadde du sett dette: exiztzor - Seat 50 Row 24 (HW-Rekka) Redsword - Seat 51 Row 24 (HW-Rekka) på seat 52 hadde det ikke blitt oppført noen enda btw, har du bilder av den hylla? 8149677[/snapback] Leaf sitter på Seat 52 Row 24, tror jeg. Jeg, han og en kamerat har snakka på at vi skal ha hylle sammen, men vet ikke helt om det blir noe av. Endret 13. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) hadde du sett litt på oversikten over hvem som sitter hvor tråden, så hadde du sett dette: exiztzor - Seat 50 Row 24 (HW-Rekka) Redsword - Seat 51 Row 24 (HW-Rekka) på seat 52 hadde det ikke blitt oppført noen enda btw, har du bilder av den hylla? 8149677[/snapback] Ingen gode bilder desverre, kun dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En veldig solid konstruksjon som ser spinkel ut, med skikkelig opplagt strøm i. Endret 13. mars 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) hmm, sponset av komplett.no eller? likte den jeg, enkel men sett bildet ditt i en spoiler da Endret 13. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vi hadde lassevis av klistremerker liggende etter et eller annet BrøttumLAN Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 hehe, da så nesten litt gratis-reklame for komplett.no Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 spørr om de vil betale for det? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) til han som har ordna seatinga og sånnt! jeg og stoffe_angel vil herved melde oss ut av hw rekka, vi hadde lyst til å sitte litt lengere unna cenen! Endret 14. mars 2007 av tigersager Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) det får være ditt eget problem. da får du bare ta og velge deg selv som seater igjen. værre er det ikke. Endret 14. mars 2007 av akakulings Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 det får være ditt eget problem. da får du bare ta og velge deg selv som seater igjen. værre er det ikke. 8155472[/snapback] vakke no problem d da, har seata meg nå jeg så Lenke til kommentar
iernie Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det hull midt i rekka nå da? Lenke til kommentar
epyks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Men de som sitter bortenfor "hullet" kan jo bare skyve et par plasser mot de andre, så blir det ikke hull Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er ikke noe stress at det er et hull midt i der da, håper det er ingen som setter seg der, så blir det større plass Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 De som sitter attmed hullet får jo ekstra stor plass da, det er kos Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg skal flytte oss to hakk innover. EDIT: på rekke 25 var det, ja... Nå er det ett litt større hull i stedet for to mindre. :!: Endret 15. mars 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) For å gå over til noe helt annet (som muligens har blitt tatt opp før): Skal vi ha en eller annen intern vaktordning? Jeg, og sikkert mange andre på hw-rekka, har en PC som er ganske godt over gjennomsnittet i ytelse og pris. Tror derfor ikke det er dumt at vi bytter litt på å ta jevnlige runder opp og ned rekka, særlig de siste nettene når det minker med våkne folk, for å se til at alt er ok. En slik ordning kan (for dem som ønsker) gjerne kombineres med en oversikt over hvem som er hvor, både i og utenfor hallen, (ca) hvor lenge, og hvem som har gått permanent. Litt strengt kanskje, men jeg tror det kan være praktisk. EDIT: det er selvfølgelig ikke snakk om å ha ansvar for noe, men skal kun fungere som en ekstra forhåndsregel. Endret 15. mars 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
epyks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) For å gå over til noe helt annet (som muligens har blitt tatt opp før): Skal vi ha en eller annen intern vaktordning? Jeg, og sikkert mange andre på hw-rekka, har en PC som er ganske godt over gjennomsnittet i ytelse og pris. Tror derfor ikke det er dumt at vi bytter litt på å ta jevnlige runder opp og ned rekka, særlig de siste nettene når det minker med våkne folk, for å se til at alt er ok. En slik ordning kan (for dem som ønsker) gjerne kombineres med en oversikt over hvem som er hvor, både i og utenfor hallen, (ca) hvor lenge, og hvem som har gått permanent. Litt strengt kanskje, men jeg tror det kan være praktisk. EDIT: det er selvfølgelig ikke snakk om å ha ansvar for noe, men skal kun fungere som en ekstra forhåndsregel. 8160179[/snapback] Jeg kan godt ta noen runder og sjekke litt på HW-rekka. Vet selv hvor kjedelig det er å få ting frastjålet. EDIT : Om noen vil legge meg til på msn, kanskje snakke litt og bli litt mer trygge på hverandre, så er den [email protected] Endret 15. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vi er såpass mange at jeg tror det er tilstrekkelig å planlegge vaktlistene for ett døgn om gangen, og f.eks. 4-timers vakter med sjekk hver halve eller hele time. Alle slike detaljer kan vi egentlig planlegge etter at partyet har begynt, for da er det masse folk tilstede uansett. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Får slenge ut adressen min jeg også, [email protected] Bare å legge meg til! Så får vi snakket litt før vi møtes i påsken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg