Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

hadde du sett litt på oversikten over hvem som sitter hvor tråden, så hadde du sett dette:

 

exiztzor - Seat 50 Row 24 (HW-Rekka)

Redsword - Seat 51 Row 24 (HW-Rekka)

 

 

på seat 52 hadde det ikke blitt oppført noen enda ;)  :ph34r:

 

btw, har du bilder av den hylla? :)

8149677[/snapback]

 

Leaf sitter på Seat 52 Row 24, tror jeg. Jeg, han og en kamerat har snakka på at vi skal ha hylle sammen, men vet ikke helt om det blir noe av.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde du sett litt på oversikten over hvem som sitter hvor tråden, så hadde du sett dette:

 

exiztzor - Seat 50 Row 24 (HW-Rekka)

Redsword - Seat 51 Row 24 (HW-Rekka)

 

 

på seat 52 hadde det ikke blitt oppført noen enda ;)  :ph34r:

 

btw, har du bilder av den hylla? :)

8149677[/snapback]

 

Ingen gode bilder desverre, kun dette:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dukke.jpg

 

En veldig solid konstruksjon som ser spinkel ut, med skikkelig opplagt strøm i.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

For å gå over til noe helt annet (som muligens har blitt tatt opp før): Skal vi ha en eller annen intern vaktordning?

 

Jeg, og sikkert mange andre på hw-rekka, har en PC som er ganske godt over gjennomsnittet i ytelse og pris. Tror derfor ikke det er dumt at vi bytter litt på å ta jevnlige runder opp og ned rekka, særlig de siste nettene når det minker med våkne folk, for å se til at alt er ok.

 

En slik ordning kan (for dem som ønsker) gjerne kombineres med en oversikt over hvem som er hvor, både i og utenfor hallen, (ca) hvor lenge, og hvem som har gått permanent.

 

Litt strengt kanskje, men jeg tror det kan være praktisk.

 

EDIT: det er selvfølgelig ikke snakk om å ha ansvar for noe, men skal kun fungere som en ekstra forhåndsregel.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
For å gå over til noe helt annet (som muligens har blitt tatt opp før): Skal vi ha en eller annen intern vaktordning?

 

Jeg, og sikkert mange andre på hw-rekka, har en PC som er ganske godt over gjennomsnittet i ytelse og pris. Tror derfor ikke det er dumt at vi bytter litt på å ta jevnlige runder opp og ned rekka, særlig de siste nettene når det minker med våkne folk, for å se til at alt er ok.

 

En slik ordning kan (for dem som ønsker) gjerne kombineres med en oversikt over hvem som er hvor, både i og utenfor hallen, (ca) hvor lenge, og hvem som har gått permanent.

 

Litt strengt kanskje, men jeg tror det kan være praktisk.

 

EDIT: det er selvfølgelig ikke snakk om å ha ansvar for noe, men skal kun fungere som en ekstra forhåndsregel.

8160179[/snapback]

 

Jeg kan godt ta noen runder og sjekke litt på HW-rekka. Vet selv hvor kjedelig det er å få ting frastjålet.

 

EDIT : Om noen vil legge meg til på msn, kanskje snakke litt og bli litt mer trygge på hverandre, så er den [email protected]

Endret av Ols111
Lenke til kommentar

Vi er såpass mange at jeg tror det er tilstrekkelig å planlegge vaktlistene for ett døgn om gangen, og f.eks. 4-timers vakter med sjekk hver halve eller hele time. Alle slike detaljer kan vi egentlig planlegge etter at partyet har begynt, for da er det masse folk tilstede uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...