Equerm Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 haha:P der sto hade bjørn. Søv gøtt å drømm søtt tru e ^^.. d sto altså på prosjektøren din, vi skreiv ikkje på veggen men no e vi vel litt off-topic? 8135237[/snapback] Haha, ok Ja men no må vi slutte med off topic ting før vi får kjeft Men angåande "verdisaker plass" til TG så kan vi vel anskaffe noen kofferter eller noe slikt som man kanskje kan putte ting i? Egentlig skulle vi hatt et slags skap da. Men jeg håper ihvertfall at vi ikke får noen problemer med tyveri Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hehe, sku hatt noke verdisaker plass ja Eller vi kan finne en rik dude som føler for å sponse oss med ei dørvakt av et slag Å visst noken stjel kameraet mitt, så legg jeg meg helt seriøst ned.. og grin! Endret 12. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
iernie Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Eller hvis noen har en safe de kan ta med? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Eller hvis noen har en safe de kan ta med? 8135721[/snapback] Vi har en hjemme, problemet er bare at den er sinnssykt tung Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Safe blir bare stress, iogmed at de fleste safer eg meget tunge men at vi alle passer på vårt eget og det som ligger vedsidenav så rekner jeg med at det skal gå greit Lenke til kommentar
epyks Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Skal nok gå bra, så lenge vi ikke har noen kleptomane på rekken. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 hehe ja, men så er jo det at det helt sikkert er folk der bare for å stjele.. Du såg jo hva som skjedde på digiLAB...(var det der?) Lenke til kommentar
redsword Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 jeg er kleptoman så pass opp for meg, tar på andre gutter også Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Råder dere til å holde verdisakene for dere selv. HW-rekka er på ingen måte spesiell og det finnes idioter der, som i resten av skipet. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 ja, men så sitter jeg kun atmed kompiser også da, men alikavel.. kommer ikke til å gi kameraet mitt til en ukjent person for at han skal passe på det. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) jeg er kleptoman så pass opp for meg, tar på andre gutter også 8136607[/snapback] den var drøy. trokke du er kleptoman . tar du på gutter så hold deg unna meg Endret 12. mars 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Redsword, du har meg: ) Lenke til kommentar
redsword Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 hehe jojo jeg har jo det da du å Akakulings skal få deres daglige dose på TG. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 nei nei uff uff. tror det skal gå bra på hw rekka jeg . Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) syns at akakulings og leaf skal ta en gratiskonsert jeg vi kan stemme om hvem sanger de skal synge jeg velger Rosa Helikopter XD neida syns dere kan ta en skikkelig duett på johnny Cash - Ring of Fire ikke sant, akakulings? jeg er kleptoman så pass opp for meg, tar på andre gutter også 8136607[/snapback] og jeg som stolte på deg jeg la deg tilogmed til på msn Endret 12. mars 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 syns at akakulings og leaf skal ta en gratiskonsert jeg vi kan stemme om hvem sanger de skal synge jeg velger Rosa Helikopter XD neida syns dere kan ta en skikkelig duett på johnny Cash - Ring of Fire ikke sant, akakulings? jeg er kleptoman så pass opp for meg, tar på andre gutter også 8136607[/snapback] og jeg som stolte på deg jeg la deg tilogmed til på msn 8136937[/snapback] nei takk klarer ikke å synge. bare makten og æren. en sang som vi sang i konfirmant tiden . men ellers takk tror nokk ikke du får meg til å synge Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Eneste gangen jeg er flink å synge, er når jeg har over normal promille Men blir like lei me kvar gang når jeg ser hvor lite poeng jeg fikk i singstar:p Endret 12. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
iernie Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Fra klepto til synging... lol Uansett.. lurte på om det er plass i hallen for en madrass på 137 x 191 cm. Kjøpte en i dag, men fikk baktanker om at den kanskje ikke fikk plass noen sted? Så.. tror dere den kommer til å få plass noen sted hvor jeg kan sove etc? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Klart det er plass. bare den ikke tar for mye plass, så vil jeg tro det går fint men i underkant av 1,5 meter bred, det må jo du få plass til? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 syns at akakulings og leaf skal ta en gratiskonsert jeg vi kan stemme om hvem sanger de skal synge jeg velger Rosa Helikopter XD neida syns dere kan ta en skikkelig duett på johnny Cash - Ring of Fire ikke sant, akakulings? jeg er kleptoman så pass opp for meg, tar på andre gutter også 8136607[/snapback] og jeg som stolte på deg jeg la deg tilogmed til på msn 8136937[/snapback] nei takk klarer ikke å synge. bare makten og æren. en sang som vi sang i konfirmant tiden . men ellers takk tror nokk ikke du får meg til å synge 8137038[/snapback] Jeg synger gjerne med Redsword om akakulings ikke vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg