Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kommer alene på TG.  men har snakket med Akakulings å Leaf da :)

hvis noen vil føle seg trygg på meg så kan dere legge meg til på msn.

[email protected]

8132001[/snapback]

 

d jeg mente, er at, er d noen som kommer helt alene på tg og blir kjennt med forskellige persjoner når de er der? er d i grunnen ikke d HW rekka er ment for a?

8132158[/snapback]

 

Det kommer helt annpå hva du vil, om redsword foretrekker å sitte der alene uten å snakke med noen, så gjør han det, selv om jeg tviler på at det er det han kommer til å gjøre. :p

 

HW rekka er ment så vi her inne på Hardware.no kan møtes, og vi kan se mange av våre forumvenner in Real Life, og selvfølgelig få nye venner.

Kommer ikke på mer i farten.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å komme til HW så å si helt alene, uten noen andre venner. (En annen venn av meg kommer til å være der, men han kommer ikke til å sitte i nærheten.) Har vel kanskje noen andre som jeg "kjenner" som jeg kanskje har møtt én gang elns, men jeg er mer eller mindre helt alene. Det var en av grunnene jeg ville sitte på HW-Rekka siden jeg ikke kjenner noen her fra HW.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å komme til HW så å si helt alene, uten noen andre venner. (En annen venn av meg kommer til å være der, men han kommer ikke til å sitte i nærheten.) Har vel kanskje noen andre som jeg "kjenner" som jeg kanskje har møtt én gang elns, men jeg er mer eller mindre helt alene. Det var en av grunnene jeg ville sitte på HW-Rekka siden jeg ikke kjenner noen her fra HW.

8132658[/snapback]

 

ja oki, forde jeg fikk vite idag av kompissen min at han har ombestemt seg, så d er 95% sikkert at jeg kommer alene, men tanken på at d er over 5000 som kommer dit, pluss at jeg sitter på hw rekka, så vil jeg se på det som en hottal umulighet å ikke bli kjennt å få seg noe nye venner der, men nå lurer på hva jeg skal gjøre med biletten til han fyren..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
fy faen ass! jeg må jo være dom i hodet selv! snakka nettopp med kompissen min, han bare kødda med meg han! hehe, blei no jævlig letta nå ass

8132855[/snapback]

 

Utrolig nok så ser jeg frem til og se deg tigersager, jeg vil se hvem det er som har spamma ned tg trådene her på forumet ;)

Samtidig skal jeg gi deg et lynkurs i rettskriving...

 

Neida, jeg ser vel frem til og se hw-rekka generelt, morsom og se hvordan alle de folka jeg ha snakke med egentlig ser ut. Ble ikke hw-rekka på meg i år, mest fordi jeg blir sittende sammen med noen andre. Dog det er bare par tre rekker fra dere...

Lenke til kommentar
fy faen ass! jeg må jo være dom i hodet selv! snakka nettopp med kompissen min, han bare kødda med meg han! hehe, blei no jævlig letta nå ass

8132855[/snapback]

 

Utrolig nok så ser jeg frem til og se deg tigersager, jeg vil se hvem det er som har spamma ned tg trådene her på forumet ;)

Samtidig skal jeg gi deg et lynkurs i rettskriving...

 

Neida, jeg ser vel frem til og se hw-rekka generelt, morsom og se hvordan alle de folka jeg ha snakke med egentlig ser ut. Ble ikke hw-rekka på meg i år, mest fordi jeg blir sittende sammen med noen andre. Dog det er bare par tre rekker fra dere...

8133291[/snapback]

 

Nå skal vi vel ikke sitte å klage på rettskrivning, skal vi vel? :hmm:

 

Hihi :)

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke at kødding med tilfeldige personer er noe særlig. Skal man tulle med noen, skal man kjenne personen, og vite hvordan de reagerer.

 

Er med på det med bilde over skjermen. Veldig god ide!

 

EDIT : Mulig jeg misforsto det med køddingen.

8132050[/snapback]

Selvsagt kødder man ikke med tilfeldige personer, man vet jo aldri hvordan de reagerer, det kan jo hende du får bank om du gjør slikt :p

Lenke til kommentar

Fight! Fight! Fight!

 

 

Neida, men jeg blir veldig sur når noen tar mine datadeler uten å spørre først (om låning altså, ikke om steling... det ville bare vært dumt). Derfor har jeg tenkt å et sted jeg kan låse alle låse alle datadeler når jeg drar et sted, så skal jeg kjøpe sånne thumbscrews med lås og ta med kensington lås for den eksterne harddisken.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke at kødding med tilfeldige personer er noe særlig. Skal man tulle med noen, skal man kjenne personen, og vite hvordan de reagerer.

 

Er med på det med bilde over skjermen. Veldig god ide!

 

EDIT : Mulig jeg misforsto det med køddingen.

8132050[/snapback]

Selvsagt kødder man ikke med tilfeldige personer, man vet jo aldri hvordan de reagerer, det kan jo hende du får bank om du gjør slikt :p

8134097[/snapback]

 

Nettopp, det var det jeg skulle fram til. :)

Lenke til kommentar
Fight! Fight! Fight!

 

 

Neida, men jeg blir veldig sur når noen tar mine datadeler uten å spørre først (om låning altså, ikke om steling... det ville bare vært dumt). Derfor har jeg tenkt å et sted jeg kan låse alle låse alle datadeler når jeg drar et sted, så skal jeg kjøpe sånne thumbscrews med lås og ta med kensington lås for den eksterne harddisken.

8134155[/snapback]

Vi kunne ordna oss med en "verdisaker" plass da, der det alltid sitter en fyr?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...