Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurte på om vi skal ha noen som sitter vakt ved hw rekka iår. for å unngå at ting blir stjelt. hva synes dere om det?

8129556[/snapback]

Er vel egentlig ikke nødvendig noe slik, det er meget sjeldent noe blir stjelt, i så fall så er det en trøtt kar som stikker av med puta eller teppet ditt :p

 

Men det funker vel sann at vi har folk som sitter vedsiden av oss og passer på også da.

Personlig har jeg bare med en laptop og noen eksterne disker så jeg tar det med meg når jeg stikker tilbake til hotellet :)

Lenke til kommentar
lurte på om vi skal ha noen som sitter vakt ved hw rekka iår. for å unngå at ting blir stjelt. hva synes dere om det?

8129556[/snapback]

Er vel egentlig ikke nødvendig noe slik, det er meget sjeldent noe blir stjelt, i så fall så er det en trøtt kar som stikker av med puta eller teppet ditt :p

 

Men det funker vel sann at vi har folk som sitter vedsiden av oss og passer på også da.

Personlig har jeg bare med en laptop og noen eksterne disker så jeg tar det med meg når jeg stikker tilbake til hotellet :)

8130803[/snapback]

 

jeg har fått stjelt headsettet mitt ifjor selv om noen satt ved siden av og noen tulla med datan min og. altså dro ut ledninger mens den stod på

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

og det er da løsningen med låsbart rom i hylla er så genial :p ...

 

neida, men man bør vell uansett ryddebort ting som er lett å raske med seg når man går fra pc'n...

 

 

Edit:

 

Leaf: kjempefint at du jobber med å få t-skjorter :) bra at de blir gratis

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
jeg har fått stjelt headsettet mitt ifjor selv om noen satt ved siden av og noen tulla med datan min og. altså dro ut ledninger mens den stod på

8130832[/snapback]

Hm, jeg har ikke hørt at dette har vert noe problem, men det blir vel litt vanskelig å få fiksa noe slikt vakgreier vel? Vi kan jo ha det som en regel at visst du ser noen som holder på med en maskin du vet de ikke eier så kan vi ta de?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
og det er da løsningen med låsbart rom i hylla er så genial  :p  ...

 

neida, men man bør vell uansett ryddebort ting som er lett å raske med seg når man går fra pc'n...

8131139[/snapback]

Genialt med låsbare thumbscrews da, slipper hylle med lås :p

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=K...041&mcat=34s449

8131186[/snapback]

 

 

jepp lur den der. men så drar jeg med laptop da, og den blir det værre å låse noe inn i. da blir det lettere å låse den og sakene inn i hylla. ;)

Lenke til kommentar
jeg har fått stjelt headsettet mitt ifjor selv om noen satt ved siden av og noen tulla med datan min og. altså dro ut ledninger mens den stod på

8130832[/snapback]

Hm, jeg har ikke hørt at dette har vert noe problem, men det blir vel litt vanskelig å få fiksa noe slikt vakgreier vel? Vi kan jo ha det som en regel at visst du ser noen som holder på med en maskin du vet de ikke eier så kan vi ta de?

8131214[/snapback]

ja vi kan ha det slik. så viss f.eks side mannen din går en tur ut for å røyke eller spise eller noe så se litt ekstra til maskina hans .

Lenke til kommentar
Har nå fått en update på t-skjortene :)

 

Det jobbes med dette, og det kommer en avklaring i løpet av uka! ;)

Og de kommer til å være gratis! Om det blir noe da, selvfølgelig.

 

Takker Ols111 for å ha hjulpet meg i mitt fravær  :love:

8131116[/snapback]

 

 

fint at t-skjortene blir gratis viss det blir noe

Lenke til kommentar
Blir litt dritt det og, vist jeg sitter ved pcen og ernie2k går ut kan ikke jeg reise meg uten å være bekymret for pcen hans.. blir litt feil..

8131257[/snapback]

ja blir litt feil ja men liksom bare følge med da man selv er på plassen sin og side mannen har gått . men man jo selv og gå ut og røyke elelr hva man skal gjøre selv om sidemannen har gått

Lenke til kommentar

Stjeling og kødding er ikke LAN-spirit!

Kanskje litt kødding, men det skal vere med personen, ikke med datamaskinen, jeg blir mektig sint om noen kødder med datamaskinen min siden den det helligste jeg eier.

 

Vi kan jo alle sammen printe ut bilder av oss selv med et nick over som vi henger på plassen vår, om noen andre sitter der så vet vi at det ikke er riktig person

Lenke til kommentar
Stjeling og kødding er ikke LAN-spirit!

Kanskje litt kødding, men det skal vere med personen, ikke med datamaskinen, jeg blir mektig sint om noen kødder med datamaskinen min siden den det helligste jeg eier.

 

Vi kan jo alle sammen printe ut bilder av oss selv med et nick over som vi henger på plassen vår, om noen andre sitter der så vet vi at det ikke er riktig person

8131802[/snapback]

 

Jeg syns ikke at kødding med tilfeldige personer er noe særlig. Skal man tulle med noen, skal man kjenne personen, og vite hvordan de reagerer.

 

Er med på det med bilde over skjermen. Veldig god ide!

 

EDIT : Mulig jeg misforsto det med køddingen.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...