Thor. Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 *lurer på* Regner med det har vært en hw rekke sist TG. Hvor nerdete ser den rekka ut? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 *lurer på* Regner med det har vært en hw rekke sist TG. Hvor nerdete ser den rekka ut? 7423404[/snapback] trokke den så så nerdete ut kansje litt men ikke så veldig viss jeg husker riktig Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) **lurer på* Regner med det har vært en hw rekke sist TG. Hvor nerdete ser den rekka ut?* Om du er redd for å bli sett på som nerd, så skjønner jeg ikke hvorfor du drar på TG i det hele tatt! Men egentlig er ikke TG så veldig nerdette, det er en utrolig stemning og man sitter ikke konstant og gamer! Endret 4. desember 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 mange som ikke gamer heller 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 **lurer på* Regner med det har vært en hw rekke sist TG. Hvor nerdete ser den rekka ut?* Om du er redd for å bli sett på som nerd, så skjønner jeg ikke hvorfor du drar på TG i det hele tatt! 7423578[/snapback] Jeg fikk ikke lov sist.. Foreldrene mine nektet meg fordi jeg var så "ung". og ikke hadde kjentfolk i ommrådet. Er 17 nå og det er større sjangser denne gangen. Hva er pris på inngangsbilett? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 **lurer på* Regner med det har vært en hw rekke sist TG. Hvor nerdete ser den rekka ut?* Om du er redd for å bli sett på som nerd, så skjønner jeg ikke hvorfor du drar på TG i det hele tatt! 7423578[/snapback] Jeg fikk ikke lov sist.. Foreldrene mine nektet meg fordi jeg var så "ung". og ikke hadde kjentfolk i ommrådet. Er 17 nå og det er større sjangser denne gangen. Hva er pris på inngangsbilett? 7423678[/snapback] prisen er 670 kr Lenke til kommentar
epyks Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 *lurer på* Regner med det har vært en hw rekke sist TG. Hvor nerdete ser den rekka ut? 7423404[/snapback] Jeg skal nok holde nerdestatusen oppe.. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Er det mange her som skal rigge opp hylle? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm, jeg tror kanskje jeg skal sette opp en spacesaver, men er ikke sikker. EN ting er sikekrt, jeg må kjøpe meg en ny pc først... Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Vis det blir en spacesaver på HW-rekka kan vi henge banneret der.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 får håpe det blir masse folk på HW rekka da. men hva er deres planer på TG a folkens? Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 jeg og vennene mine skal ha spacesaver, men har ikke bestemt oss for om vi skal sitte på hw-rekka ennå Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skal ha spacesaver =) Kan godt feste banneret ved meg om ønskelig! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Kan jeg ha med en enn på w rekka? selvom han ikke "er fra hw.no" Og, blir det gigabit-lan? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Du kan sikkert ha med en! PM med navn og nick.. Jeg legger meg nå, så skriver han opp "the first thing in the morning" Håper vi kan få fikset gigabit lan, var vel det i fjor? Noen som vet noe? Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 ha med venner på hw-rekka er vel ikke no prob? evt kan de vel bare regge seg før TG? Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 ble vel tilslutt gigabit, men var vel ikke mange som var koblet til som jeg kan huske...tok en stund før det kom opp for de som hadde meldt seg på og Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Vet ikke om han skal være med enda.... Ser for meg gigabit som ganske raskt... Lenke til kommentar
epyks Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Er det mange her som skal rigge opp hylle? 7431275[/snapback] Ja, jeg, Zaycon og Leaf skal ha hylle sammen : ) Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Har dere fåt lov til å bytte ut bordswitchen med gb-switch eller har dere måttet bruke en 100Mbit port til uplink? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg