Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var nice Superdan. Du burde virkelig starte med å lage i Widescreen så lage til vanlige. Bedre det enn å lage til widescreen etterpå. 1680x1050.

 

Får jeg også lov til å bruke den selvom jeg ikke er i rekka? Eller må jeg lage en egen i paint? :(

8093085[/snapback]

 

Selvfølgelig kan du det. Ser ikke hvorfor du ikke skulle kunne. Vanligvis legger jeg ut alle verk under denne lisensen.

Endret av Ernie2k
Lenke til kommentar

syns den var kjempebra, superdan, kanskje den beste hittil men syns kanskje det kunne vært enda bedre hvis du hadde hatt mørkt overalt med lysere skrift, f. eks. fortsette det mørkeblå temaet du har valgt ;) kan også ønskes en i 1440*900 :innocent:

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
får vente og se PTN bruker og være minst 30 min forsinket så. venter litt til

8095611[/snapback]

 

30 min forsinket?? skulle ikke de ha starta den nå da? :hmm:

8095691[/snapback]

 

 

jo men sjekka en tråd på gatheirng forumet men det stod heller ingen info der så det.

 

viss ikke noen av tg folka snart logger på det forumet og skriver når seatingen starter

Lenke til kommentar
syns den var kjempebra, superdan, kanskje den beste hittil men syns kanskje det kunne vært enda bedre hvis du hadde hatt mørkt overalt med lysere skrift, f. eks. fortsette det mørkeblå temaet du har valgt ;) kan også ønskes en i 1440*900 :innocent:

8095646[/snapback]

Skal se hva jeg får fikset i morgen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...