Larsemão Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 når jeg gikk inn på partyticket.net var du allerede satt som min seater. sikkert fordi han som bestilte billetten min har valgt deg som seater.. ? håper det er riktig ihvertfall.. Noen som vet når PTN kortet kommer forresten? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Okey. Jeg har nettopp kommet tilbake fra Spania og ser at seating for TG har begynt. Hvordan er det arrangert? HVa gjør/velger jeg? EDIT: Meldte meg på Exiztzor. Vet det sto før mandag kl. 20:00, men jeg håper jeg enda får vært med. Endret 5. mars 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 fristen ble utsatt til 23.00 i kveld Lenke til kommentar
iernie Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ja så det. En stor lettelse. Jeg har deg som seater nå, Exiztzor? Endret 5. mars 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) disse har ikke valgt meg som seater :patty (Patrick Slåttland)Kylara (Ida)XaroN_ (Jørgen F.Svendsen)christophermplordarild (Arild Johannessen)NoWaX (Espen Haugland)dalri (Arild Gravdal)Klekkus (Christopher Åkerøy)Jorgen_Veisdal (Jørgen Veisdal)Stian0 (Stian Søvik Karlsen)magjah (Magnus Jahren)CyPhErBASE (Torbjørn Svae)Youngwolf (Kristoffer Olsen)Ar`Kritz (**fullt navn fjernet etter brukers ønske -moderator**)Xmir (Geir Colin) Endret 11. oktober 2013 av Smokeeye Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja så det. En stor lettelse. Jeg har deg som seater nå, Exiztzor? 8085481[/snapback] jepp takk for det Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 når jeg gikk inn på partyticket.net var du allerede satt som min seater.sikkert fordi han som bestilte billetten min har valgt deg som seater.. ? håper det er riktig ihvertfall.. Noen som vet når PTN kortet kommer forresten? 8085358[/snapback] det kommer nokk denne uka eller neste uke mvh exiztzor Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hadde noen giddi å enten lagt det ut her, eller sendt meg en PM når de vet hvor dere kommer til å sitte? Jeg skal dra med noen kompiser, men det hadde vært allright å sitti litt nære dere! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hadde noen giddi å enten lagt det ut her, eller sendt meg en PM når de vet hvor dere kommer til å sitte? Jeg skal dra med noen kompiser, men det hadde vært allright å sitti litt nære dere! 8085568[/snapback] komemr nokk til å sende deg en PM og du kan se denne tråden for mer info da jeg har seatet Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Josen91 (Torjus H. Jøsendal) har valgt deg som seater, er inne på accounten hans nå, og du står som seater akakulings aka exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Josen91 (Torjus H. Jøsendal) har valgt deg som seater, er inne på accounten hans nå, og du står som seater akakulings aka exiztzor 8085668[/snapback] min feil så det nå mvh exiztzor OT: synes det var litt mange på lista skjønner du Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hvor mange er det som har adda deg nå a? begynner vi å få med alle eller? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hvor mange er det som har adda deg nå a? begynner vi å få med alle eller? 8085955[/snapback] har 51 av 65 nå Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 vel, det begynner å hjelpe, men hva med de som ikke har lagt deg til da? blir ikke med på rekka? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 vel, det begynner å hjelpe, men hva med de som ikke har lagt deg til da? blir ikke med på rekka? 8086042[/snapback] det er jeg usikker på da. fordi jeg begynner å seate så fort seatingen starter Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spurte om en på designsiden (Losh) ville prøve å lage en wallpaper til hw-rekka! Her er resultatet: http://bildr.no/view/43851 Hva med å lage en poll med alle wallpaperne der vi stemmer frem hvem vi bruker? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 syns den ble litt tam i forhold til den forrige gitt Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spurte om en på designsiden (Losh) ville prøve å lage en wallpapertil hw-rekka! Her er resultatet: http://bildr.no/view/43851 Hva med å lage en poll med alle wallpaperne der vi stemmer frem hvem vi bruker? 8086090[/snapback] synes den bra en likte den andre bedre den hvite og den svarte Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) disse har ikke valgt meg som seater :patty (Patrick Slåttland)Kylara (Ida)XaroN_ (Jørgen F.Svendsen)stoffe_angel (Mats Haakon Sivertsen)tigersager (Andreas Johannes Standahl)christophermpcitric (Roger Opsvik)lordarild (Arild Johannessen)NoWaX (Espen Haugland)dalri (Arild Gravdal)Klekkus (Christopher Åkerøy)Jorgen_Veisdal (Jørgen Veisdal)Stian0 (Stian Søvik Karlsen)magjah (Magnus Jahren)CyPhErBASE (Torbjørn Svae)Youngwolf (Kristoffer Olsen)Ar`Kritz (**fullt navn fjernet etter brukers ønske -moderator**)Xmir (Geir Colin)8085545[/snapback] du, nå får du gi deg, jeg satte meg og kompissen min deg som siter før jeg dro på jobb idag, altså sånn i 4 tia Endret 11. oktober 2013 av Smokeeye Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 chill a tiger, er nok ikke så lett å holde styr på alt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg