ZayCon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Likte nummer fire ganske godt ; ) Sleng på med flere forslag!! Lenke til kommentar
iernie Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mitt andre bidrag. 1. utkast av HW PLANETS Kommenter gjerne. Jeg legger meg Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Pen Ernie, men HW Rekka kom liksom ikke nok frem Lenke til kommentar
iernie Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet, jeg er ikke helt fornøyd med teksten. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ernie: kunne du ikke lagt inn flere planeter, og skrevet amobil.no, gamer.no osv. på de? søstersidene, ikke sant, og evt. lage solen litt diskret nede i et hjørne men samtidig noe dominerende. Og det er jo selvfølgelig Diskusjon.no er bare en ide, og klokka er snart 4 og jeg er j**** trøtt, og jeg husker ikke hvor mange stjerner det er i jævli engang, ikke regn med meg hARALD EDIT: Harald Endret 8. februar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ernie: kunne du ikke lagt inn flere planeter, og skrevet amobil.no, gamer.no osv. på de? søstersidene, ikke sant, og evt. lage solen litt diskret nede i et hjørne men samtidig noe dominerende. Og det er jo selvfølgelig Diskusjon.no er bare en ide, og klokka er snart 4 og jeg er j**** trøtt, og jeg husker ikke hvor mange stjerner det er i jævli engang, ikke regn med meg hARALD EDIT: Harald 7896310[/snapback] Høres ut som en veldig bra idè Fått sovet ut nå vel? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Likte ikke den siste noe særlig, fikk ikke hw-rekka godt nok frem! Likte heller ikke solen =) Lenke til kommentar
iernie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg kan vel forandre den slik at diskusjon.no er i midten og størst med alle andre søstersider som planeter litt lengre bak. Men da blir den wallpaperen minst sannsynlig en HW-REKKE wallpaper, men en Diskujon.no wallpaper. EDIT: Når jeg kommer hjem fra skolen. Endret 8. februar 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ja, blir vel kanskje det... Hva med at solen er HW.no og du har noen planeter som heter akam.no amobil.no osv.?? Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ble veldig mye snakk om wallpaper her nå og ikke LAN-parties eller TG om du vil? Kansje wallpaper diskusjonen burde vært i Visuell kreativitet? Endret 8. februar 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hvordan går det med Bakrunns Bildene? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hvordan går det med Bakrunns Bildene? 7920406[/snapback] Bakgrunnsbildene Lenke til kommentar
redsword Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jajajaja er ikke så veldig flink i norsk da vettu never insult an dysletiker Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jajajaja er ikke så veldig flink i norsk da vettu never insult an dysletiker 7921869[/snapback] Hehe ok.. Er ikke super-god i norsk jeg heller, så er faktisk ikke 100% på om det jeg skrev var riktig heller.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Siden det er ca 2 månder igjen (56 dager) til TG starter så kommer sikkert bakrunds snakket opp igjen når det nærmer seg Endret 11. februar 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
iernie Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har bare vært opptatt i det siste. Forresten, dropper planet ideen, ble for dumt. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 det er vel ikke sånn tilfeldig noen fra Trondheim eller noe sånt som skal kjøre nedover til hamar da? jeg bor på Oppdal, så jeg tenkte om jeg var med på å spleise på bensinen så kunne jeg kanskje sitte på? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ernie: har du noen bildeupdate til hw.no bakgrunn? syns du er utrolig flink. Beundrer dine skills og ditt arbeid Lenke til kommentar
iernie Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kan prøve å få gjort et nytt et imorgen, slik at jeg bare får denne fysikk prøva ute av veien. Oke? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Good! Nå på søndag er det så vidt jeg vet fastelavn. Og da er det bare 40 dager til påske! Vi nærmer oss med stormskritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg