iernie Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Da har jeg laget første utkast av den første wallpaperen: HW DRAWN http://bildr.no/view/36314 TADA! uhm.. jeg vet det er veldig simplistisk, men jeg hadde denne ideen i bakhodet og tenkte jeg skulle lage den. Brukernavnet på hver bruker settes da der hvor det står BRUKERNAVN. Jeg laget det sånn at man kan bruke teknikken til Jonas at man bare sentrerer bildet på skjermen med hvitt bakgrunn, slik at man slipper å måtte velge mellom oppløsning. Kom gjerne med tilbakemeldinger/forslag. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Helt grei den der Syntes den blir litt liten tho, burde kanskje ha vært litt større, så folk ser den! Endret 7. februar 2007 av ZayCon Lenke til kommentar
iernie Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Lagde den i flash sånn at dem er vektor og kan lett bli gjort større. Jeg kan sikkert gjøre den på størrelsen av 800x600 slik at de med den oppløsningen kan bruke den. Jeg kommer til å oppdatere den nye litt senere. EDIT: Det jeg sa om senere, kan du glemme. Som vanlig kan jeg ikke vente og lagde en større enn som finnes på: http://bildr.no/view/36320 Endret 7. februar 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ser bra ut dette, ernie2k... gleder meg til å se hvordan den blir som ferdig Tusen takk for at du tar initiativ. Du gjør en god jobb for HW-rekka Lenke til kommentar
iernie Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bare å komme med forslag! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 kanskje du kunne lagt på en bakgrunn? f. eks. helt hvitt på ene siden til lysegrått på andresiden eller noe? altså "dimmet"... krever at det lages i mange forsjellige størrelser Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Fin bakgrunn det der, Ernie2k! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kunne jo lagt på en Gradient (sikkert det Hagr mener)! Blå og grå gradient hadde kanskje passet! (ettersom logoen har de fargene Men ingen sterk gradient da, bare en liten forskjell Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Slengte sammen noen basert på Ernie2k sin.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. februar 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Så fine, Goggen90 Så flinke dere er Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 imorgen er siste sjansen for å melde seg på hw rekka mvh exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Sweet? 7894503[/snapback] jepp den såg bra ut:P Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Likte egentlig nummer tre best jeg =) Endret 7. februar 2007 av ZayCon Lenke til kommentar
redsword Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg bruker bildet nr2 jeg nå dere fortjener en stor applaus når vi kommer sammen på TG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg likte også nummer tre best... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Liker de litt mørke bedre jeg Lenke til kommentar
iernie Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Meningen med min var jo egentlig at det skulle se ut som om noen hadde skrivet det for hånd på et hvitt ark, men jeg liker moddene. Kommer med 2 andre iløpet av denne uka, tipper jeg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jepp.. derfor lagde jeg det ikke helt gjevnt med farge, slik at det så ut som noen hadde tegn med fargeblyant eller noe La til en til, min personlige favoritt, nummer 4, her Mitt skrivebord atm Endret 7. februar 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Den var virkelig pen! Skal si dere kan dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg