Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

ja det var nesten slik jeg mente ja . mest aktive i denne tråden på en del og resten på andre delen. mest aktive blir blå og de andre rød

7882852[/snapback]

var ikke akkurat sånn jeg mente da :p hehe sorry, formulerte meg kanskje litt dårlige.. jeg mente:

 

blå: oss troende, hwister, frelste (kall det hva du vil), oss på hw rekka

og

rød: ikketroende, antihwister, random people på tg :p hvis du skjønner...

 

altså at hwrekka er det blå og det som ikke er hwrekka er rød...

 

Ellers så blir det også sånn: vi sitter på "det blå feltet" :p vi er mer værdt enn dere på "det røde feltet" :p enig?

 

dette er vel også en del fordi jeg skal sitte sammen med en kompis som i så fall skulle sitte på den rød delen, mens jeg sannsynligvis ville bli sittende på den blå (?) :innocent:

 

hehe.. jeg er j***** dårlig til å forklare, men bare spør, så svarer jeg så godt jeg kan :p

 

Harald

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Transport fikset gjennom NSB :)

Noen som vet om transport mellom hamar stasjon og vikingskipet?

 

Når det gjelder t-sjortene vil jeg tro at de som sitter på HW rekka vil få tilbud om å kjøpe først, slik at andre som vil ha får tilgang etterpå.

 

Dette er siden t-sjortene er dedikert til hw-rekka.

Også er jo de som sitter på hw rekka 10 ganger mer verd en resten av folket :innocent::whistle::p

Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne prøve å lage en wallpaper, hvis noen vil det da. Har drevet et par år med photoshop, men det skal vel ikke så mye til å lage noe simplistisk, men fortsatt stilig, eller hva?

 

I så fall er det bare å gi meg ideer osv. Og hva blir oppløsningen. Antar mange har forskjellige oppløsninger på sin datamaskin.

Lenke til kommentar
Da skal jeg prøve det, men jeg tror jeg heller lager dem i widescreen, så cutter jeg ned til evt. mindre oppløsninger, sidne jeg selv bruker windescreen, og sikker mange andre også.

 

Men jeg tviler på at jeg får gjort noe før etter kjemi prøven imorgen :p

7886382[/snapback]

 

 

Det går nok veldig bra, TG er ikke før i april tross alt! Hehe ;) Men tusen takk for at du tar intiativ! (Rett meg om jeg skrev det siste ordet feil) :p

Lenke til kommentar

Med mindre du skal dekke hele skjermen med fancy farger er det ikke vits i å lage til noen spesielle oppløsninger. Windows, hvertfall XP, har mulighet for å sentrere bakgrunnsbilder, samt sette bakgrunnsfarge.

 

- http://www.hardware.no/designImages/logo.jpg

- Set as Background

- Gå inn på innstillinger og endre 'position' til 'center', samt 'color' til hvit.

- Fiks ferdig HW-bakgrunn, uten å løfte mer enn to fingre.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Jeg kjenner så å si ingen her ^^

 

Menneh, da kan det hende jeg kommer med noen wallpapers imorgen kveld. Skal minst lage en på 1680 x 1050 (for megselv :p) Første utkast i hvert fall, så kan folk kanskje komme med flere ideer/forbedringer

Endret av Ernie2k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...