Leaf Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Kan ikke være for mange eller da. For da kan det jo hende 5-6 stykke må sitte alene på en rad, fordi raden er full av folk! Vil jo at alle skal sitte sammen.. Så lenge det er mulig selvsagt. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 kan vi ikke bare avbryte påmeldingen da? hvis folk absolutt vil/må være med så kan de jo sende PM. rart at de ikke har sagt i fra nå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hva mener du egentlig? Hvordan skal de si fra om det? Jeg lurte bare på om vi skulle SLUTTE og ta i mot flere påmeldelser, sånn at ingen skulle holdes utenfor jeg. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 nei glem det var i en annen verden imens jeg skrev jeg tror vi har nok personer jeg da.. synes ikke du Leaf? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 men sånn fra a til b.. hvordan blir det med T-skjorter i år? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Enten 50 eller 72 personer etter min mening iallefall Hehe, skal vi ta sjansen? Er veldig usikker på t-shorter. Noen som er villige til å sjekke litt? Jeg har utrolig liten peiling.. Hva med deg redsword? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 ta 50 men T-skjorter ja.. hmm jeg har egentlig ikke peil jeg heller Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er det mulig å få t-skjorte selv om man ikke sitter på hwrekka? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Så vidt jeg klarer å telle, er vi nå enten 50 eller 51 stk på HWRekka. Skal vi satse på 72, eller stoppe påmeldingen nå ? 7878881[/snapback] jeg tenker vi stopper påmeldingen og de som vil være med må sende PM til Leaf innen 2 dager. fordi jeg tenkte nå at jeg deler opp rekka i to deler og setter f.eks 25 stk på en rad f.eks rad 38 og 25 stk til på rad 39 så sitter mye mye mer sammen enn og dele alt ut over en hel rad. noen som er med på den idè`n? Endret 5. februar 2007 av akakulings Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 jepp! det høres ut som en finfin plan. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) altså at vi sitter sånn: ---------------------- ----------------------- ---------------------- ----------------------- eller: ---------------------- ------------------------ ---------------------- ------------------------ altså: Rød = "de andre" blå = OSS skjønner ? hehe litt dårlig forklart men.. det blir vel sånn som den første?? Harald (redigert 6 ganger ) Endret 5. februar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eg har veldig lyst til å vera med. Har desverre ikkje sett denne tråden før no. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Hagr, ja sånn som den første ser bra ut egentlig Har sendt PM angående T-Shorter, får svar innen ganske kort til tenker jeg Lenke til kommentar
iernie Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg liker den første best, da vi sitter rygg mot rygg. Da kan flere snakke sammen. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Enig, ta seatinga som alternativ 1 hvis mulig... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 altså at vi sitter sånn: ---------------------- ----------------------- ---------------------- ----------------------- eller: ---------------------- ------------------------ ---------------------- ------------------------ altså: Rød = "de andre" blå = OSS skjønner ? hehe litt dårlig forklart men.. det blir vel sånn som den første?? Harald (redigert 6 ganger ) 7881068[/snapback] ja det var nesten slik jeg mente ja . mest aktive i denne tråden på en del og resten på andre delen. mest aktive blir blå og de andre rød Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Eg har veldig lyst til å vera med. Har desverre ikkje sett denne tråden før no. 7881189[/snapback] da er det bare å melde seg på rekka . du får lov til å bli med på rekka vis du vil Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Håper på det. Vet du noe om hvordan vi skal skaffe det? 7854246[/snapback] T-Skjorter kan vel skaffes på mange måter... man kan få det bestilt fra diverse nettsider, men det kan vel bli ganske så dyrt etterhvert. Er vel noen som vet hvor vi kan masseprodusere T-Skjorter billig? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er det mulig å få t-skjorte selv om man ikke sitter på hwrekka? 7879800[/snapback] Det var det i fjor, håper det er mulighet for det i år óg? Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja det må det jo være! Så lenge du er medlem av HW Ellers vil det være sånn, "Vi i HW rekka er bedre og mer verdt enn andre, derfor fortjener vi T-Skjorte og ikke dere" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg