Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Done :)

 

så vidt jeg klarer å telle er det 48 påmeldte nå! ;) Håper på å dra med to til , slik at vi er 50 ;)

 

Vil folk at vi skal være enda fler?

7855039[/snapback]

Hvorfor ikke? jo fler jo bedre er da min mening. Men hvor mange er det plass til på en rekke da? atså en rekke med bord, dvs folk på begge sider... hvis det er plass til 25 på en side og 50 til sammen så er det nok. men jeg syns vi brude ha såpass at vi virkelig fyller opp en HW-rekke.

 

Hvor mange er det plass til på en rekke da? noen som vet?

 

edir: han som seater må vite hvem han skal plassere ved siden av hverandre. Slik at venner kan sitte ved hverandre. Har du en slik oversikt der seater??

Endret av cypherbase
Lenke til kommentar

Ja, jeg mener å huske at det er 25 på hver side, dvs 50 på en rekke. Syns det er passe, for da sitter alle sånn ganske nærme hverandre.

 

Send en PM til akakulings om du lurer på noe ! ;) Lenge siden jeg har hørt fra han.

 

Venner skal få sitte ved hverandre ja.

Lenke til kommentar
Ja, jeg mener å huske at det er 25 på hver side, dvs 50 på en rekke. Syns det er passe, for da sitter alle sånn ganske nærme hverandre.

 

Send en PM til akakulings om du lurer på noe ! ;) Lenge siden jeg har hørt fra han.

 

Venner skal få sitte ved hverandre ja.

7855087[/snapback]

 

det er plass til 36 på hver siden av midtgangen

 

mvh akakulings eller egentlig exiztzor

Lenke til kommentar
jeg har kjøpt et sånt PTN card by mail... kjøpte det sammen med TG billetten min nesten akkurat da billettsalget startet... men jeg har ikke fått det....

 

Når får jeg kortet?

 

Skulle det ha kommet nå?

7865665[/snapback]

 

det bruker og komme ca en måned før TG så ingen fare de kommer nokk snart

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...