Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig lyst til å lage film mens jeg er der. Jeg kommer uansett til å ta med kamera og utstyr for den, så jeg tenkte vi på HW-Rekka kunne lage en kortfilm? Noen som blir med? Isåfall er det bare å tenke på ideer til manus. Trenger ikke være noe fancy eller langt.

 

Problemet mitt er at jeg suger til å skrive manus, men jeg har lyst til å lage film. Siste film jeg laget var Sulten Bjørn under navnet HEKTO Productions som er "filmselskapet" mitt lol.

 

Så, noen som blir med?

Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst til å lage film mens jeg er der. Jeg kommer uansett til å ta med kamera og utstyr for den, så jeg tenkte vi på HW-Rekka kunne lage en kortfilm? Noen som blir med? Isåfall er det bare å tenke på ideer til manus. Trenger ikke være noe fancy eller langt.

 

Problemet mitt er at jeg suger til å skrive manus, men jeg har lyst til å lage film. Siste film jeg laget var Sulten Bjørn under navnet HEKTO Productions som er "filmselskapet" mitt lol.

 

Så, noen som blir med?

8298568[/snapback]

 

Jeg er gjerne med! ;)

 

Hørtes veldig morsomt ut.

 

EDIT: ZayCon, blodpriser xD Gir deg max 100.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

vi kan gå sammen, finne en random dude som ligger å sover på tribuna, lage noe skummelt rundt der i noen minutter for å få opp stemningen å så skremme duden som ligger der. :p da slipper vi å trene oss på å bli skremt :D vi bare finner noen som sover liksom!

Endret av redsword
Lenke til kommentar

Gudene vet når jeg dukker opp i morra, men det blir vel litt nærmere 1800 enn jeg selv liker. Ettersom både jeg, og det beryktede banneret er litt over halve Norge for tiden, skal jeg ikke garantere at jeg har med meg banneret når jeg kommer, men jeg skal gjøre mitt aller verste for å få anskaffet det i løpet av kvelden. Om noen stjeler noe av plassen min, vil jeg bite vedkommende heftig i leggen, være seg om det er som midlertidig oppbevaringsplass eller noe annet vås..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Gudene vet når jeg dukker opp i morra, men det blir vel litt nærmere 1800 enn jeg selv liker. Ettersom både jeg, og det beryktede banneret er litt over halve Norge for tiden, skal jeg ikke garantere at jeg har med meg banneret når jeg kommer, men jeg skal gjøre mitt aller verste for å få anskaffet det i løpet av kvelden. Om noen stjeler noe av plassen min, vil jeg bite vedkommende heftig i leggen, være seg om det er som midlertidig oppbevaringsplass eller noe annet vås..

8301466[/snapback]

 

 

jeg skal nok klare å bruke litt av plassen din jeg :) bite meg i leggen tør du ikke, for jeg biter tilbake :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...