Gå til innhold

Nokia med 4 nye: 2626, 6086, 6300, 6290

genser

Anbefalte innlegg

I tillegg til den nye E-serien vi sannsynligvis vil se i løpet av noen dager presenterte Nokia med tre nye mobiler i dag.

2626:

Huff da.. Som den tidligere, nå også i rosa. Neppe til Norge.

01_2626_lowres.jpg

6086:

Billig. CSTN-skjerm, VGA-kamera...

nokia-6086.gif

6300:

13,1 mm tynn, ramme i stål..

n630003lowresuw8.jpg

6290:

Series 60 Feature Pack 1, 2mp kamera, 2,2" skjerm med QVGA. 88 ccm.

08_6290_lowres.jpg

Kommer tilbake med mer. Ikke verdens mest spennende mobiler det her om man sammenligner med Nokias toppmobiler, men så kommer jo snart E-serien med nye og N-serien ble jo nettopp oppdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6290 og 6300 har noe for seg, helt klart.  :)

Men hva er det du sier om nye E-serie modeller Are? Nå får jeg faen ikke sove i natt! Er bare uker siden jeg kjøpte E61, "må" jeg bytte alt?!

7427233[/snapback]

Alle forventet at den nye generasjonen E-modeller skulle komme nå på presentasjonen i Amsterdam. Nokia overrasket og presenterte heller disse 4 som det er snakk om her. Når E-mobilene blir presentert er vel nå litt ukjent.

Men, E-snakket generellt tar vi i de andre ryktetrådene, denne tråden er først om fremst om de 4 nevnte modellene.

Lenke til kommentar
Men, E-snakket generellt tar vi i de andre ryktetrådene, denne tråden er først om fremst om de 4 nevnte modellene.

7428715[/snapback]

Quite all right! :thumbup:

6290 ser jeg rett og slett superlovende ut! Tastene bare ber om å bli trykket på! :dribble: Ålreit å se at også denne er utstyrt med lysføler som regulerer lysstyrken på skjermen og bakgrunnsbelysning på tastene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

For den som er ute etter en smekker mobiltelefon er Nokia 6300 et veldig godt alternativ. Med tykkelse på bare 11,7mm ser den utrolig stilig ut! Min 6233 er faktisk 50% tykkere.

Nokia 6300 mangler 3G og Infrarødt, men etter å ha hatt 3G siden juni i fjor må jeg bare innse at dette er noe jeg ikke trenger; jeg har kun brukt det èn gang. Infrarødt har jeg ikke slått på en eneste gang; man har jo bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...