Lilah Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har nettopp fått ny Playstation 2, satt den opp og koblet den til TV'en. Først må jeg velge språk, og trykke X for å gå videre. Deretter må jeg velge tidssone. Men her stopper det opp. Jeg kan velge mellom mange forskjellige tidssoner, altså pil til høyre eller venstre for å se de forskjellige. Men den står og "blar" mellom de forskjellige alternativene selv. Og det går så raskt at jeg nesten ikke får lest hva som står der. Jeg har prøvd å trykke Enter (X) og Back (O) men det skjer ingenting. Den står bare og "blar" rundt og rundt.. Jeg har prøvd å slå konsollen helt av, tatt ut alle ledingene, tatt ut CD'en, bytta kontroll, trykt på alle knapper på kontrollen, samt prøve å holde diverse knapper inne. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Lilah Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har nettopp fått ny Playstation 2, satt den opp og koblet den til TV'en.Først må jeg velge språk, og trykke X for å gå videre. Deretter må jeg velge tidssone. Men her stopper det opp. Jeg kan velge mellom mange forskjellige tidssoner, altså pil til høyre eller venstre for å se de forskjellige. Men den står og "blar" mellom de forskjellige alternativene selv. Og det går så raskt at jeg nesten ikke får lest hva som står der. Jeg har prøvd å trykke Enter (X) og Back (O) men det skjer ingenting. Den står bare og "blar" rundt og rundt.. Jeg har prøvd å slå konsollen helt av, tatt ut alle ledingene, tatt ut CD'en, bytta kontroll, trykt på alle knapper på kontrollen, samt prøve å holde diverse knapper inne. Noen som har tips? 7376864[/snapback] Bare glem det Jeg prøvde å starte uten kontroll plugga i, så plugga jeg den i, nå kommer jeg videre Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Var nok en av de analoge spakene som sto litt ute av senter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå