Gjest 17åringGutt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei, jeg har fått noen små slags klumper på på penis.. Noen ganger klør det så jeg nesten tror jeg skal dø! Lurer på om det er kjønnssykdom jeg har fått:S er det det?? Har lenge hatt lyst til å dra på helsestasjonen for å teste meg, men synes det er såå sykt flaut.. Hva slags behandling må jeg isåfall få? tror det er kjønnsvorter, men vet ikke! Please tell me what to do!! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spør Nettdoktoren hvis du ikke tør å spørre en vanlig lege. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er et spørsmål Google ikke svarer på! Gå til en eller annen helsestasjon for ungdom, så kan de teste deg helt gratis og foreldre får ikke høre noen ting! Lenke til kommentar
Gjest 17åringGutt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er et spørsmål Google ikke svarer på! Gå til en eller annen helsestasjon for ungdom, så kan de teste deg helt gratis og foreldre får ikke høre noen ting! 7376662[/snapback] Ja, virker som om jeg blir pent nødt til det! Selvom det er ganske så flaut Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Husk, leger har sett det meste. Pluss at dem bryr seg ikke, den flaue følelsen du har er det bare du som har, se det fra legen's side.. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tror du bør gå til lege, tror det kalles spanskesyken, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Gjest 17åringGutt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tror du bør gå til lege, tror det kalles spanskesyken, men er ikke sikker. 7376711[/snapback] Ok, så jeg skal gå til helsestasjonen da.. slipper jeg og betale osv.. for det må jeg vel hos fastlegen? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Her hvor jeg bor er det en spesial lege greie hvor du kan sjekke deg gratis, kanskje det er noe sånt rundt der du bor. Vet ikke med fastlegen. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tror det er gratis å sjekke for kjønnssykdommer uansett hvilken lege du går til. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har du en helsestasjon for ungdom i nærheten, bruk den. De er vant til både ungdommer, bekymringer og sykdommer Også er det gratis (med mindre du får en resept du må hente ut på apoteket som koster penger, men det er det jo ingen som tvinger deg til). Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Off dette hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar
Gulaker Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 værra modi...gå til helsesøster å dra ned boksa... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tror egentlig det å la en mann titte er mer avslappende egentlig. Jeg har bitestikkelbetennelse, noe som selvfølgelig ikke er det samme, men å ligge på benken, se i taket, og prate med legen mens han klemmer og står i funker fett. Tror allikevel det er enklere med mann enn med dame. Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ville gått til enten helsestasjon for ungdom eller fastlegen. det er sikkert ikke noe farlig, men greit å sjekke opp. og den kløen du beskriver må da være greit å slippe? hvis du går til fastlegen og sier at du har mistanke om kjønnssykdom, er konsultasjonen gratis. dette fordi at ikke økonomiske problemer skal hindre folk i å teste seg for sykdommer. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ved ettertanke tror jeg at du har fått det fordi du har vasket deg for lite nedentil, tror det er noen kjertler under penishodet som produserer såkalt kukost, hvis du ikke vasker deg der så vil det etterhvert utvilkes sånne byller. Rett på meg hvis jeg har feil please. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det kan også være talg og hårkjertler og det er helt normalt. Men er kanskje best å undersøke seg, for å være på den sikkre siden. Endret 5. desember 2006 av Toffenl Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det på penishodet eller bare litt småprikker nedover staken? Det siste er mest sannsynlig talgkjertler og så vidt jeg har forstått er det ikke noe du kan gjøre med det, de vil nok forsvinne med alderen. Men jeg ville uansett sjekket meg hos lege for å være på den sikre siden, særlig hvis det klør, høres ikke bra ut. Og en lege sjekker sånt så alt for ofte til at de bryr seg, det er ikke flaut. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ikke no fali og dra ned buksa forran legen.. det fant jeg ut for et par måneder tilbake da jeg av en eller annen grunn greide og klemme mellomkjøttet (området mellom ballene og anus) alt jeg kunne.. ressultat= betennelse og infeksjon og gudene vet hva... så da løfta han opp ballene og stappa en finger opp i ræva på meg:S. 3 dager senere fossblødde jeg fra området der:s.. gikk på en pencelin kur (hestekur) noe jeg ikke tålte så bra:p men saken er at det er bedre og få legen til å sjekke dem edle deler før det blir no værre ut av det... p.s jeg gikk ikke til legen før etter en uke da jeg hadde blitt så dårlig av infeksjon greiene:p Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det kan også være talg og hårkjertler og det er helt normalt.Men er kanskje best å undersøke seg, for å være på den sikkre siden. 7428388[/snapback] Da kommer vi veldig kjapt over til et annet spørsmål , hvordan fikser man talg, hårkjertel kløe ? klør noen ganger _veldig_ , altså, blodig veldig.. bokstavlig talt. RaW_DeNiM = hva faen ? Var det godis å få fingern opp ? Brukt`n glidis ? ;D Endret 6. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det kan også være talg og hårkjertler og det er helt normalt.Men er kanskje best å undersøke seg, for å være på den sikkre siden. 7428388[/snapback] Da kommer vi veldig kjapt over til et annet spørsmål , hvordan fikser man talg, hårkjertel kløe ? klør noen ganger _veldig_ , altså, blodig veldig.. bokstavlig talt. 7442578[/snapback] Det vet jeg desverre ikke. Men du kan få svar på veldig mye ang. temaet her: Klara-klok Endret 7. desember 2006 av Toffenl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg