khare Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg og Nextgentel kom til en enighet, som bl.a. innebar at jeg skulle la denne tråden dø hen. Jeg kan si såpass som at jeg ikke er misfornøyd med utfallet. Jeg er heller ikke Nextgentel-kunde lenger. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hahaha...at Nextgentel må ty til slike metoder... "Kjøpt og betalt"! Til de som ikke skjønte hva jeg mente, så hinter jeg om at trådstarter fikk et bra resultat og til gjengjeld skal han la tråden dø....NGT vil ikke at denne tråden skal nå til nye kunder *Make it sticky!* Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hahah, det er sleipt gjort. De har ikke noe mer enn å tape på å kjøre den retingen, da vi nå sitter igjen med alt det negative i tråden istedet for å komme med løsningen og det lille positive som kan rette på vårt syn hos NGT. Nei, om NGT ringer meg og skal ha meg som kunde takker jeg blankt nei med en eneste gang. Det er ikke snakk om at jeg skal bli kunde i et slikt hyklersk selskap. Håper de leser dette. NGT, lær av Canal Digital! Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det skulle vært unødvendig som betalende kunde å bli brukt som "kasteball".. Hvis de ikke blir straffet for å ikke holde seg til norsk lov, vil de noengang bry seg? Sett NextGenTel i fengsel! Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ville bare føye meg selv inn i rekka blant misfornøyde eks-kunder av NextGentel: Mye problemer med både fakturaer, og ikke minst kundeservice. Det hele eskalerer i at de klarer å sende meg en inkasso, uten inkassovarsel, på en regning som har blitt betalt et år tidligere. Etter x antall mailer fram og tilbake, med kvittering på at regningen har blitt betalt, så skjønner de endelig tegninga... Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ville bare føye meg selv inn i rekka blant misfornøyde eks-kunder av NextGentel: Mye problemer med både fakturaer, og ikke minst kundeservice. Det hele eskalerer i at de klarer å sende meg en inkasso, uten inkassovarsel, på en regning som har blitt betalt et år tidligere. Etter x antall mailer fram og tilbake, med kvittering på at regningen har blitt betalt, så skjønner de endelig tegninga... 8331002[/snapback] Kjipt Håper telenor monopolet på bredbånd tar slutt snart. Vil ha like bra linjer som i Sverige og Danmark. Fiber ftw! Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ja, da har jeg akkuratt snakket min siste lille bit med nextgentel, og jeg skulle sende spesifisert tlf regning av utgiftene jeg har brukt ved tlf til dem og få det tilbakebetalt, inluderende frakt begge veier av ruter ting er nesten håpløst men ikke helt håpløst for den som gidder Takk til trådstarter for all insattsvilje og dokumentasjon på dette emne, det har jeg tjent 2 x 99 kr på ikke store summen, men ett prinsipp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå