Dr.Peedee Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ok, ikke samme storm rundt Rainbow Six Vegas til 360 som det var med Gears of War. Ikke desto mindre - for en del av oss er dette et av årets aller største titler - og svært høyt snitt på Gamerankings.com tyder også på at tittelen holder mål. Dessuten - coop. Jepp. Vanvittig gøy med 2 på Gears of War - dobbelt så moro med 4 i coop på RS Vegas? Offisiell lansering er fredag 1.desember. Men en del butikker er slentrete på dette. Noen som har sett nå og i tilfelle hvor? Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vil du kjøpe fra nett? For spillet er regionfritt og selges på Play-Asia.com og andre sider. Hvis ikke er det vel bare å ringe rundt til butikkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tror jeg kjøper meg det på fredag samt kameraet Noen som vet hvordan Elkjøp, Jessheim er til å få inn nye spill til release? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja... Det vel flere som angrer på at de ikke tok utfordringen min og bestillte spillet på forhånd. Personlig synes jeg dette spillet er bedre en GOW. Årets spill for min del. Dette spillet er det spillet som får meg til å ville kjøpe et über lydsystem, bare for å høre smellene skikkelig. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Ja... Det vel flere som angrer på at de ikke tok utfordringen min og bestillte spillet på forhånd. Personlig synes jeg dette spillet er bedre en GOW. Årets spill for min del. Dette spillet er det spillet som får meg til å ville kjøpe et über lydsystem, bare for å høre smellene skikkelig. 7376680[/snapback] Spilte multiplayer demoen og singleplayer demoen. Syns dette spillet har bedre gameplay enn GoW, men det er jo helt forskjellige spill i forhold til settings. Tror nok likevel jeg kommer til å like Rainbow Six Vegas bedre. Likte det at man kunne velge kamuflasje, stille på alt av våpen og utrustning osv. Gleder meg til jeg får det i posten! Bestilte fra Play-Asia i går, skulle håpe jeg bestilte før. Men gjordt er gjordt og spist er spist ^^ *EDIT* Ble en fin pris på den også btw: 53$US altså 342kr. inkludert frakt. Endret 28. november 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tror jeg kjøper meg det på fredag samt kameraet Noen som vet hvordan Elkjøp, Jessheim er til å få inn nye spill til release? 7376571[/snapback] De er vel ikke så verst. Spillene pleier hvertfall å være der på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er så syykt gira på dette spillet! Det ble sendt fra play-asia på fredag så jeg driver å sjekker i postkassa hver time nå! Gleder meg! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spillet ser veldig bra ut. Tror jeg skal kjøpe det. Men jeg lurer på en ting, jeg har en wireless controller. Brukes det mye mer batteri når jeg har headset koblet til? Går det an å koble det direkte til boksen eller bruke en vanlig strøminngang eller no? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Kom plutselig på at jeg har det derre kameraet. Så får vel scanne inn noen bad ass bilder av trynet mitt så kjentfolk (dvs. Avanore) kjenner meg igjen når vi er online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå