Gå til innhold

x360:Hvilke butikker har RS6:Vegas ute nå?

Dr.Peedee

Anbefalte innlegg

Ok, ikke samme storm rundt Rainbow Six Vegas til 360 som det var med Gears of War. Ikke desto mindre - for en del av oss er dette et av årets aller største titler - og svært høyt snitt på Gamerankings.com tyder også på at tittelen holder mål.

Dessuten - coop. Jepp. Vanvittig gøy med 2 på Gears of War - dobbelt så moro med 4 i coop på RS Vegas? :)

Offisiell lansering er fredag 1.desember. Men en del butikker er slentrete på dette. Noen som har sett nå og i tilfelle hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... Det vel flere som angrer på at de ikke tok utfordringen min og bestillte spillet på forhånd. :p

Personlig synes jeg dette spillet er bedre en GOW. Årets spill for min del.

Dette spillet er det spillet som får meg til å ville kjøpe et über lydsystem, bare for å høre smellene skikkelig.

Lenke til kommentar
Ja... Det vel flere som angrer på at de ikke tok utfordringen min og bestillte spillet på forhånd. :p

Personlig synes jeg dette spillet er bedre en GOW. Årets spill for min del.

Dette spillet er det spillet som får meg til å ville kjøpe et über lydsystem, bare for å høre smellene skikkelig.

7376680[/snapback]

Spilte multiplayer demoen og singleplayer demoen. Syns dette spillet har bedre gameplay enn GoW, men det er jo helt forskjellige spill i forhold til settings. Tror nok likevel jeg kommer til å like Rainbow Six Vegas bedre. Likte det at man kunne velge kamuflasje, stille på alt av våpen og utrustning osv. Gleder meg til jeg får det i posten!

Bestilte fra Play-Asia i går, skulle håpe jeg bestilte før. Men gjordt er gjordt og spist er spist ^^

*EDIT*

Ble en fin pris på den også btw:

53$US altså 342kr. inkludert frakt.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...