hitokiri Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Sony har utviklet en måte å sende musikk fra mp3-spiller til hodesett med strøm gjennom kroppen. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kreft felle. Selv om det er svak strøm, så vill jeg tro at det vill gi negativ virkning på oss! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette kommer garantert ikke til å ta av. Fristet meg like mye som en sko med innebygget mp3-spiller. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er nydelig! Hadde fungert utmerket på jobben, da jeg er rimelig lei ledninger fra headset som henger seg fast. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kreft felle. Selv om det er svak strøm, så vill jeg tro at det vill gi negativ virkning på oss! 7376470[/snapback] Min første tanke også. Siste vi trenger er ennå en "strålingskilde" rundt oss. Holder meg til kabler jeg. Kanskje jeg er gammeldags, men planlegger ikke å risikere cellegiftskur for å slippe å gå med en kabel. Lurer også på; kan svake regelmessige strømimpulser påvirke nervesystemet? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er nydelig! Hadde fungert utmerket på jobben, da jeg er rimelig lei ledninger fra headset som henger seg fast. 7376835[/snapback] På jobb skal du jobbe ikke høre musikk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjøper ikke helt den kreft-tankegangen. Husk at kroppen allerede er full av elektriske signaler den lager selv, så jeg vil tro at ørsvake signaler i tillegg faktisk er mindre skadelig enn i hvert fall vanlige trådløsheadsett, som jo baserer seg på radiosignaler - noe som ikke finnes naturlig i kroppen. Max båndbredde i menneskekroppen er altså 384kbps. Kjekt å vite. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er nydelig! Hadde fungert utmerket på jobben, da jeg er rimelig lei ledninger fra headset som henger seg fast. 7376835[/snapback] På jobb skal du jobbe ikke høre musikk 7379160[/snapback] Selvfølgelig skal jeg det. I jobben min er det bare godt å slippe å høre omverdenen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjøper ikke helt den kreft-tankegangen. Husk at kroppen allerede er full av elektriske signaler den lager selv, så jeg vil tro at ørsvake signaler i tillegg faktisk er mindre skadelig enn i hvert fall vanlige trådløsheadsett, som jo baserer seg på radiosignaler - noe som ikke finnes naturlig i kroppen. Max båndbredde i menneskekroppen er altså 384kbps. Kjekt å vite. 7379213[/snapback] Tenk deg det samme som med headsett viss man får statisk strøm. som fører til at volten økte.. tenk deg plutslig sparker foten Eller man mister det man har i hendene KONGE Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Max båndbredde i menneskekroppen er altså 384kbps. Kjekt å vite. 7379213[/snapback] Helt til noen begynner med å eksperimentere med loss-less det . Det kan bli morsomt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Max båndbredde i menneskekroppen er altså 384kbps. Kjekt å vite. 7379213[/snapback] Helt til noen begynner med å eksperimentere med loss-less det . Det kan bli morsomt. 7380129[/snapback] Må man ha batteri i headsette? I såfall så er vell blåtann ein grei ting Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Når de først skal lage dekoder i headsettet hvorfor ikke bare lage hele mp3 spilleren der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg