-=Petter=- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Jeg driver og vurderer nytt HK CPU og minne... Skal ha det i en stuePc som også fungerer som en maksin som laster ned mye, en slags server hvis man kan kalle det det. Og da jeg lurer jeg litt på, har hørt at AMD vistnok skal ha en cpu som senker hastigheten da den ikke brukes hardt og da også senker vifte hastigheten, noe som da vil være bra i en stuepc, men er ikke sikker på hvem dette er... Pc skal brukes til og spille litt på så bør takle det liksom... og helst ikke så dyrt.. Mvh Petter Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er ikke prosessoren som gjør det, men hovedkortet. Teknikken som brukes på AMD-kompatible kort heter "Cool'n quiet". Intels standard heter "Intel Speedstep". De fleste nye hovedkort har en av disse funksjonene. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) er det noen forslag til hva jeg bør velge? Edit: kan ikke si jeg finner den info på noen Hk inne på komplett Endret 28. november 2006 av pettergulbrandsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå