Gå til innhold

hjelp til billig spill pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kult at du svarer nei vet ikke helt dårlig økonomi her minst som mulig 3000-4000

7377980[/snapback]

kjøp en brukt da vel.. eller elkjøp har vel noen, men da blir det vel cs 1.6 vi snakker om og ikke source..

spar heller litt til og kjøp en dyrere en..

Lenke til kommentar
du får ikke noe bra data til 3000 - 4000 kr. det er jo ca 4000 kr for bare skjemkort !!

7378065[/snapback]

For noe tull! :nei:

Du mener altså at Geforce 8800 er det eneste skjermkortet på markedet som duger?

Man må altså ha det for å spille litt CS og surfe på nettet?

Jeg er enig i at 3-4000 kr er for lite for en hel pc,men for rundt 5000 kr får man en brukbar pc som takler alle dagens spill på lave innstillinger. Da mener jeg selvfølgelig uten skjerm,høyttalere,OS,mus og tastatur.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Veldig mye avsporing er ser jeg. Han spurte om en pc til 4000 og får tilbake at bare skjermkort koster 4000. Dårlig greier.

Komplett har jo en grei "PC i deler" til 4295.- Kanskje ikke det beste skjermkortet, men det klarer det meste. En kamerat hadde det og han kunne spille alt som var, men selvfølgelig ikke på høyest grafikk.

LINK komplett PC i deler.

Lenke til kommentar

Hva med dette?

Det kom på litt over 4000 kroner, men ikke mye. En venn av meg har det kabinettet, og det er virkelig bra. Et kupp til prisen. Men vil du spare enda mer, kan du sikkert gå for noe enda billigere. Har du likevel råd, kan med fordel både hovedkort, prosessor og skjermkort byttes ut med noe dyrere og bedre. Det er sikkert heller ikke dumt å legge i litt ekstra for en større harddisk (hvis du trenger det.)

Denne pc-en skal nok kunne klare alt nyere spill, men være forberedt på å skru litt ned på detaljene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...