Gå til innhold

OIK Data


khosethl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har generellt sett mye imot det meste du "normal" ? Jeg foreslår at du prøver å holde seriøsiteten over dine innlegg i alle fall litt over "14iss nivå"!

 

Jeg vil nok karrakterisere ditt innlegg nærmere spam da du som oftest har negativ innstilling til det meste (sjekket dine tidligere inlegg!). Jeg mener og trur at det ikke er spam så lenge spørsmålet blir besvart?

 

Ro deg ned!

 

mvh

erling kise

redaksjonen @ overklokking.no

Lenke til kommentar

Quote:


Jeg vil nok karrakterisere ditt innlegg nærmere spam da du som oftest har negativ innstilling til det meste (sjekket dine tidligere inlegg!). Jeg mener og trur at det ikke er spam så lenge spørsmålet blir besvart?


Ro deg ned!


mvh

erling kise

redaksjonen @ overklokking.no


 

han som eier oikdata hetter kim kise,,,er ikke han i slekt med deg da,,,faren eller no?? blir ikke det litt rart om du arbeider for overklokking.no og samtidig lager innlegg på forumet om samme firma som faren din driver?? nøytralitet å sånn mener jeg,,,

Lenke til kommentar

Jeg blander meg ikke inn i hva OiK AS driver med.

 

"Jobben" min er i overklokking.no og den jobben krever også at jeg holder ro og fred på forumet og motarbeider "skittkasting" og genrellt sett dårlig oppførsel som setter andre i et dårlig lys.

 

Jeg trur grunnen til at "normal" reagerer på innlegget som spam er at vi hadde problem med en kar som kalte seg "pærs0n" som var så j*vli stolt over å ha bestillt seg Koolance at han måtte poste det i hvert eneste innlegg :smile: Søk etter pærs0n dere så skjønner dere hva jeg mener... Hvis jeg ikke tar helt feil har han ikke tilgang til forumet vårt lengre :razz:

 

Vi har ingenting imot at bedrifter som f.eks. OiK eller kaldpc.no poster på forumet vårt. Heller tvertimot, så lenge det ikke utvikler seg til ren reklame. Det skal ikke legges skjul på at det nok gjøres for å få PR med også for å få tilbakemeldinger i en oppstartsfase.

Lenke til kommentar

At dere sier jeg har mye imot alt skjønner jeg ikke helt. Kanskje du kunne vise til en del saker.

 

Riktignok sier jeg ifra når det er noe jeg ikke liker, og jammensanten svarer jeg med samme mynt hvis noen er tøff i trynet når de svarer meg OG I tillegg TAR FEIL SELV (HAHAHA digger når slik skjer å svare igjen :lol:) men hvis du ser på de sakene (som faktisk langt ifra er alle hvis du ser på antall posts jeg har) kan det kanskje hende at du fortstår hvorofr jeg reagerer... jeg synes ihvertfall selv at jeg har "truffet bra" når det gjelder hvilke Threader jeg har klaget på.

 

At andre også har ment noenlunde det samme (ta f.eks ZAN som skrev en setning gjennom å poste hvert ord en gang for å være inne på "siste fra forumet" og få høyt antall post. og feks. som du sier noen personer, spesielt pærs0n som jeg må inrømme jeg mistenkte å ha en hviss forbindelse med OIK (*grell...*) siden kombinasjonen nyåpnet butikk + folk som skrøt uhemmet av service uten at de i det hele tatt hadde hatt mulighet til å motta noe derifra siden de var så fersk, fikk det til å ringe en bjelle !. bare fordi de fikk svar på en mail osv osv.. så var det liksom "veldig greie folk bblablabal" Dette ble jeg veldig irritert//provosert av.

 

Når jeg nå kom innpå igjen og så de tre første postene handlet og OIK koket det over, og jeg skrev denne posten.

 

Nå skal ikke jeg klandre OIK uten å ha noe bevis for at det er de som står bak ALL tytingen om OIK, det ville vært galt, men jeg sier ifra at nå er det nok.

 

Noen flere spml?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2001-12-26 13:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 13:49, khosethl skrev:

Hærregud!, lurte bare på om de var konk, eller om websiden var flyttet. Jeg for min del fikk svar på det jeg lurte på, trivelig å se at andre med fritidsproblemer kan få noe ut av ingenting.


 

------------------

VAR IKKE TIL DEG JEG SA DET!!!

Det var bare generelt. tilfeldig at det var din post

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 01:37, Spenol skrev:

OiK Data: Kjøper dere Koolance til utsalgspris fra en butikk i utlandet? Jeg kan ikke forstå noe annet når Koolance-kabinettene deres koster 430 kr mer enn hos Microplex. Hvis ikke, hva er så grunnen?


 

Stemmer, MP er mye billigere, men de har fremdeles ikke fått inn koolance, enda de ventet den inn før jul. Prisen og varene kom opp på nettet like etter at OIK begynte å promotere seg på forum. Er sugen på et slikt kabinett selv, men vil jo bestille fra MP ettersom det er billigere og venter dermed.. Begynner å lure på om det er det som er vitsen?? Er det noen som vet når MP får inn Koolance, eller er det bare å "burne" de extra penga å få det med en gang.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 13:04, normal skrev:

At dere sier jeg har mye imot alt skjønner jeg ikke helt. Kanskje du kunne vise til en del saker.


Riktignok sier jeg ifra når det er noe jeg ikke liker, og jammensanten svarer jeg med samme mynt hvis noen er tøff i trynet når de svarer meg OG I tillegg TAR FEIL SELV (HAHAHA digger når slik skjer å svare igjen
:lol:
) men hvis du ser på de sakene (som faktisk langt ifra er alle hvis du ser på antall posts jeg har) kan det kanskje hende at du fortstår hvorofr jeg reagerer... jeg synes ihvertfall selv at jeg har "truffet bra" når det gjelder hvilke Threader jeg har klaget på.


At andre også har ment noenlunde det samme (ta f.eks ZAN som skrev en setning gjennom å poste hvert ord en gang for å være inne på "siste fra forumet" og få høyt antall post. og feks. som du sier noen personer, spesielt pærs0n som jeg må inrømme jeg mistenkte å ha en hviss forbindelse med OIK (*grell...*) siden kombinasjonen nyåpnet butikk + folk som skrøt uhemmet av service uten at de i det hele tatt hadde hatt mulighet til å motta noe derifra siden de var så fersk, fikk det til å ringe en bjelle !. bare fordi de fikk svar på en mail osv osv.. så var det liksom "veldig greie folk bblablabal" Dette ble jeg veldig irritert//provosert av.


Når jeg nå kom innpå igjen og så de tre første postene handlet og OIK koket det over, og jeg skrev denne posten.


Nå skal ikke jeg klandre OIK uten å ha noe bevis for at det er de som står bak ALL tytingen om OIK, det ville vært galt, men jeg sier ifra at nå er det nok.


Noen flere spml?



[ Denne Melding var redigert av: normal på 2001-12-26 13:05 ]


 

Vel, oik hadde jo holdt på en stund før de postet på forumet så butikken var neppe "så fersk". God service går ikke på å få levert produktene (selv om det går på å få levert produktene i tide :smile: ), men veiledningen og hjelpen kunden får. Jeg vil si at grunnen til at Microplex er så store som de er idag er den upåklaglige servicen de gutta gir :smile: (og selvsagt det at de selger kvalitetsprodukter)

 

Og kjære "normal". "jeg sier ifra at nå er det nok." Hvis du skal si ifra når det er nok skal du for det første henvende deg til oss, ikke til forumet. Du har ingenting med å leke forum admin og sette folk på plass. Alle klager skal sendes til oss! Og det er opp til oss om vi vil gjøre noe med det!

 

Vi fjernet de to (eneste) postene OiK postet i forumet da det utviklet seg til reklame da folk spurte om priser og tilbud over forumet. oik gjorde en feil da de svarte på forumet og ikke på mail.

 

pærs0n er bannet fra forumet så vidt jeg vet, men iogmed at postene hans er såpass gamle (og mange) har ingen orka å slette de... Jeg søkte på pærs0ns poster, og ironisk nok skriver han at han bestiller fra Microplex istedet pga pris, og anbefaler folk å kjøpe hos MP (på samme måte som han anbefalte oik) i de seneste postene.

 

Jeg regner med at dette fra din side er ren uvitenhet, men nå vet du at hvis du i fremtiden ser noe du ikke liker skal du maile oss, ikke poste på forumet. Negative, frekke og eplekjekke inlegg vil heller ikke tolereres. Så (i det minste) prøv å kontrollere sinnet ditt og post i no.aggersjon eller noe slikt istedet :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Khosethl bør ikke blande seg i denne tråden(selv om han lagte den)...han har blitt beskylt for å være daglig leder for netconection, og det med god grund siden daglig leder der heter kennet Hoseth Lund......sammenlign med nicket!!!

 

Jeg er helt enig med normal....butikken var flyttet og for at folk skulle få vite dette lagete de denne tråden.

Lenke til kommentar

"oik" ligner på "oink", vistnok en lyd som et

esel lager i donald bladene... :grin:

 

så når jeg hører "oik" ja så tenker jeg på et esel... rare assosiasjoner gitt :grin:

 

Klarer ikke handle hos "oik" jeg, sorry men det er en mental sperre..liker ikke esel dyr.. kanskje jeg trenger psykisk behandling eller.no ? :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...