jnesje Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det noen som kan gi meg link til gode guider? Jeg skal bytte ut den gamle cd-spilleren med en ny en. Men er ganske blank på hvordan jeg setter i gang... Skjønner så pass at den gamle må UT først da men .. hehe Tips tas i mot med takk! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) den gamle demonteres ved å stikke inn ett par pinner på hver side av spilleren (hvordan disse er utformet varierer fra merke til merke og som oftest følger disse med spilleren (den som skal ut, altså)). Deretter er det en monteringsramme av blikk (bilde) som ligger inni hullet, og som er festet ved at det er bøyd ut noen "ører" av den, som du bøyer inn igjen med en skrutrekker. Er du heldig har den gamle spilleren ISO-kontakt (bilde) som du enkelt kobler ut. Den monteringsramma som hører til den nye spilleren skyves inn i hullet, og festes ved å bøye ut passende metallører (det er mange å velge mellom, slik at du kan velge de som passer best). Plugg inn ISO-kontakten på den nye spilleren og skyv den inn til den går i lås. Så enkelt er det hvis den gamle spilleren har ISO-kontakt, har den ikke det er det litt mer kobling av ledninger som skal til. Endret 21. desember 2006 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå