Joachim_F Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Killzone for PS3 er det største multimedieprosjektet i nederlandsk historie, i følge Arjan Brussee fra Guerilla Games. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dæven, det var en heftig sum! Ser ut som om gaming komemr på et nytt nivå. noe hvertfall ikke jeg klager på Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis dette spillet flopper tror jeg de kommer til å få en så stor baksmekk at firmaet konker. Kjipt med så stor investering av penger og resurser hvis det går til helvete. Men får vel håpe på det beste. Selv syns jeg orginalen var helt ok. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Høye utviklingskostnader er ikke alltid ensbetydende for at kvaliteten blir bra, men hvis screensa er ingame grafikk så er i alle fall det visuelle ivaretatt. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Høye utviklingskostnader er ikke alltid ensbetydende for at kvaliteten blir bra, men hvis screensa er ingame grafikk så er i alle fall det visuelle ivaretatt. 7376785[/snapback] De er tatt fra CG videoen fra E3 2005, altså ikke ingame. Endret 28. november 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Gleder meg til dette altså :!: Lenke til kommentar
Heales Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 En liten kommentar. Et budsjett i størrelsesorden 20 millioner dollar er ikke et spesielt stort budsjett. Når de attpåtil skal lokalisere spillet i 20 versjoner forsvinner en god del av budsjettet der. Men for alt vi vet er kanskje budsjettet en god del større, men denne saken er først og fremst en PR-sak fra Sony som prøver å gjøre et imponerende poeng ut av at det brukes spesielt mye penger på dette spillet - og det er sannsynligvis ikke tilfellet. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Gøy, hvis grafikken blir som på filmen fra e3 (eller i det hele tatt i nærheten) kjøper jeg meg en ps3 på dagen det lanseres. Tviler dog på dette... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det ser bra ut på papiret, men problemet er om dette kan ta igjen Gears of war... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det originale Killzone var vel eit middelmåtig spel, i alle fall det inntrykket eg har, så sånn sett er det litt rart at sa mange gleder seg. Men dette viser vel bare kva tilsynelatande god grafikk kan gjere for eit spel. Hvis dette spillet flopper tror jeg de kommer til å få en så stor baksmekk at firmaet konker. Kjipt med så stor investering av penger og resurser hvis det går til helvete. Vil tru at Sony klarer å dekke eit eventuelt tap. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Spilte killzone endel på Ps2. Ja, var gøy det. Men det var maange små ting som trakk det ned. Lite gjennomtenkte greier her og der. Om de får fikset det og med denne nydelige grafikken så tror eg dette kan bli svært bra, håper iallefall det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg