EinarEriksen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Om du har en Lamborghini i garasjen er nok en Nokia 8800 Sirocco i Lamborghini-utgave å foretrekke. Nå er den på vei. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Lamborghini-utgaven var jo ikke så ille, selv om den ikke var så forskjellig fra orginalen. Bedre enn den i gull hvor formålet virket som å prange på oss designfirmaets logo, totalt 4 steder på mobil og sync-stasjon. Hmm, mulig det er hukommelsen som spiller meg et puss her, men finnes det ikke allerde en Aston Martin-utgave av 8800? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jo, jeg og mener at det er lenge siden jeg hørte om 8800 i Aston Martin-utgave. Mener at Motorola også hadde en mobil som ble lansert i Aston Martin-utgave, V600 elns? Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 I reportasjen står det "På Lamborghini-utgaven er det nemlig Lamborghini selv som har laget skyvemekanismen. Her brukes samme kulelager som Lamborghini bruker i bilene sine. " For noe forbannet pølsevev! Hva mener de med samme kulelager? Her har journalisten(?) i all sin uvitenhet latt seg lure av markedsføringsmesig tullprat. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Morsomt å se hvor mye spennende Nokia klarer å få ut av en telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg