Gå til innhold

MPAA krever at me betaler penger for heimekino!

siDDis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho. Er det mulig?!

Leste gjennom saken, og smilet mitt ble bredere og bredere.

Haha!

Se på dette da.. :p

The MPAA defines a home theater as any home with a television larger than 29" with stereo sound and at least two comfortable chairs, couch, or futon

Må 80% av Amerikas befolkning betale $50 da? :!:

Lenke til kommentar

Helt idiotisk dette. Den dagen jeg først så en "anti-piratreklame" (og ellers vanlig reklame, men anti-pirat er vanligst) på mine kjøpte DVD-er falt terskelen til å laste ned fullstendig. Hvorfor skal JEG når jeg KJØPER en dvd måtte se halvannet minutt på hvor fææælt det er å piratkopiere?

Lenke til kommentar

er jo latterlige regler på hva som her hjemme-kino også da...

29", stereo lyd og minst to gode stoler/sofa/futon(?)

de fleste har jo det...

alle nyere tv`r over 29" er jo stereo, og står oftest på rom med mer enn 2 stoler...

jeg har heldigvis bare 27" :)

Lenke til kommentar
Helt idiotisk dette. Den dagen jeg først så en "anti-piratreklame" (og ellers vanlig reklame, men anti-pirat er vanligst) på mine kjøpte DVD-er falt terskelen til å laste ned fullstendig. Hvorfor skal JEG når jeg KJØPER en dvd måtte se halvannet minutt på hvor fææælt det er å piratkopiere?

7376027[/snapback]

det slipper du ved å piratkopiere :p

Lenke til kommentar

7376027[/snapback]

7376050[/snapback]

Oh, the irony...

Men jeg er fortsatt av de som nyter en film på kino, og et album i form av fysiske CD-plater, og teksthefte inni coveret :)

Lenke til kommentar

7376027[/snapback]

7376050[/snapback]

Oh, the irony...

Men jeg er fortsatt av de som nyter en film på kino, og et album i form av fysiske CD-plater, og teksthefte inni coveret :)

7377289[/snapback]

Der har vi en som har skjønt det :)

MPAA skulle vert saksøkt for å være så dumme som de er...

Det er ikke lenger nok for de at man kjøper filmen, men nå kan man ikke ha en digg tv, og en sofa uten å måtte betale ekstra for å se filmen der også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...