siDDis Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://www.bbspot.com/News/2006/11/home-th...egulations.html Just because you buy a DVD to watch at home doesn't give you the right to invite friends over to watch it too. That's a violation of copyright and denies us the revenue that would be generated from DVD sales to your friends," said Glickman. :!: Det her blir meir og meir ein komedie Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hoho. Er det mulig?! Leste gjennom saken, og smilet mitt ble bredere og bredere. Haha! Se på dette da.. The MPAA defines a home theater as any home with a television larger than 29" with stereo sound and at least two comfortable chairs, couch, or futon Må 80% av Amerikas befolkning betale $50 da? :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Herregud! Dette er mer og mer komedie. Nå blir jeg bare irritert og min terskel for å kopiere er bare enda lavere... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tror nesten jeg må si meg enig med Ø.D. her jeg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Om du skal leie film, så må du se den alene. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Selv om dette er aldri så sannsynlig, så bør dere nok sjekke hva slags side dere leser på før dere kaster dere på bølgen som klager på MPAA. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jaja, terskelen min for piratkopiering er allerede så lav at dette spiller ingen rolle (Ikke at jeg gjør det da seff ) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Selv om dette er aldri så sannsynlig, så bør dere nok sjekke hva slags side dere leser på før dere kaster dere på bølgen som klager på MPAA. 7375969[/snapback] Alt på nettet er sant! Det har jeg erfart Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Helt idiotisk dette. Den dagen jeg først så en "anti-piratreklame" (og ellers vanlig reklame, men anti-pirat er vanligst) på mine kjøpte DVD-er falt terskelen til å laste ned fullstendig. Hvorfor skal JEG når jeg KJØPER en dvd måtte se halvannet minutt på hvor fææælt det er å piratkopiere? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Et søk på MPAA+home theater gav ingen relevante treff, så jeg har mine tvil til dette blogginnlegget. Endret 28. november 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 er jo latterlige regler på hva som her hjemme-kino også da... 29", stereo lyd og minst to gode stoler/sofa/futon(?) de fleste har jo det... alle nyere tv`r over 29" er jo stereo, og står oftest på rom med mer enn 2 stoler... jeg har heldigvis bare 27" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Helt idiotisk dette. Den dagen jeg først så en "anti-piratreklame" (og ellers vanlig reklame, men anti-pirat er vanligst) på mine kjøpte DVD-er falt terskelen til å laste ned fullstendig. Hvorfor skal JEG når jeg KJØPER en dvd måtte se halvannet minutt på hvor fææælt det er å piratkopiere? 7376027[/snapback] det slipper du ved å piratkopiere Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Helt idiotisk dette. Den dagen jeg først så en "anti-piratreklame" (og ellers vanlig reklame, men anti-pirat er vanligst) på mine kjøpte DVD-er falt terskelen til å laste ned fullstendig. Hvorfor skal JEG når jeg KJØPER en dvd måtte se halvannet minutt på hvor fææælt det er å piratkopiere? 7376027[/snapback] det slipper du ved å piratkopiere 7376050[/snapback] Oh, the irony... Men jeg er fortsatt av de som nyter en film på kino, og et album i form av fysiske CD-plater, og teksthefte inni coveret Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://www.bbspot.com/Legal/about.html Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Helt idiotisk dette. Den dagen jeg først så en "anti-piratreklame" (og ellers vanlig reklame, men anti-pirat er vanligst) på mine kjøpte DVD-er falt terskelen til å laste ned fullstendig. Hvorfor skal JEG når jeg KJØPER en dvd måtte se halvannet minutt på hvor fææælt det er å piratkopiere? 7376027[/snapback] det slipper du ved å piratkopiere 7376050[/snapback] Oh, the irony... Men jeg er fortsatt av de som nyter en film på kino, og et album i form av fysiske CD-plater, og teksthefte inni coveret 7377289[/snapback] Der har vi en som har skjønt det MPAA skulle vert saksøkt for å være så dumme som de er... Det er ikke lenger nok for de at man kjøper filmen, men nå kan man ikke ha en digg tv, og en sofa uten å måtte betale ekstra for å se filmen der også... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) hahaha Idioti spør du meg! Endret 28. november 2006 av haakie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) http://www.bbspot.com/Legal/about.html 7377430[/snapback] Idioti spør du meg! MPAA skulle vert saksøkt for å være så dumme som de er... 7377850[/snapback] Hihihi. Endret 28. november 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ah, MPAA kan suge meg i ræva. Det er hva jeg har å si til dem. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "Må pappa selge 42" nå?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå