Gå til innhold

Timestilbud på Netshop også på Netshop:Oslo?

Anbefalte innlegg

har snust litt på torsdagstilbudene til netshop.noNetshop. Skal en få tilsendt det i posten kan en risikere å måtte betale mer i frakt enn det varen koster. Jeg har også sett at de har egne sider for Netshop Oslo hvor en kan handle og hente varen. Noen som har funnet ut om Tirsdagstilbudene også gjelder Oslo-siden? (har ikke klart å finne det ut selv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har snust litt på torsdagstilbudene til netshop.noNetshop. Skal en få tilsendt det i posten kan en risikere å måtte betale mer i frakt enn det varen koster. Jeg har også sett at de har egne sider for Netshop Oslo hvor en kan handle og hente varen. Noen som har funnet ut om Tirsdagstilbudene også gjelder Oslo-siden? (har ikke klart å finne det ut selv)

7375574[/snapback]

Torsdagstilbudene?

Lenke til kommentar
vel, av og til føles tirsdagene som torsdager......

:roll:

7384500[/snapback]

Skulle ønske det var slik.

Men kan jo svare på det over... tror du kunne fått henta de i butikken, men tror ikke du kunne ha stått i butikken og kjøpt de :p

*litt tregt å svare i dag....men,men får ha det til gode til neste gang :p*

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Etter kva eg såg i tråden som omhandla det så var det sprøsmålet oppe og då var svaret at det tok for mykje resursser å administerere det på begge sitene. Dermed gjeldt det berre netshop og ikkje netshoposlo. Meiner det var den offisielle brukaren som skreiv det.

Lenke til kommentar
Etter kva eg såg i tråden som omhandla det så var det sprøsmålet oppe og då var svaret at det tok for mykje resursser å administerere det på begge sitene. Dermed gjeldt det berre netshop og ikkje netshoposlo. Meiner det var den offisielle brukaren som skreiv det.

7384526[/snapback]

Det stemmer :)

Lenke til kommentar
viss du gjore som de sa så får du den sendt i posten også  :thumbup:

7385006[/snapback]

kunne det også.. men når portoen blir dyrere enn selve varen så hoppet jeg over det.

7385026[/snapback]

la merke til det jeg å... 80kr for 3 hjemmepc blad :p

7385072[/snapback]

Hvis du hadde lest posten som netshop posta i den andre tråden hadde du lest at det ikke betales porto på dette tilbudet.

Det er hjemmepc som sender det, ikke netshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...