kenneth Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hallo! Jeg har laget et lite program (11k) som lar deg bruke pc-tastaturet til å skrive tekst på t68i (sms). Det er en tidlig versjon, sikkert med mange bugs, men det går an å bruke det. Det er testet med T68i, bluetooth og W2K server. Si gjerne ifra hvis det funker/ikke funker på systemet ditt...Pass på at ingen andre programmer bruker bluetooth comporten (du vil da få feil "port already open") PS! Funker bare på T68/t68i http://home.no.net/slaqkjb2/filer/T68isms.zip mvh, Kenneth Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg lasta ned proget. Når jeg prøvde og åpne det fikke jeg denne besjeden: Compnent "MSCOMM32".OCX or one of its dependencies not correctly regiserd: a file is missing or invalid Lenke til kommentar
kenneth Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 15:49, skrev CreAtiv3:Jeg lasta ned proget.Når jeg prøvde og åpne det fikke jeg denne besjeden:Compnent "MSCOMM32".OCX or one of its dependencies not correctly regiserd: a file is missing or invalid Ja, du må ha vb6 runtime librarys installert. Søk på google.com etter "vb6 runtime", så finner du masse. Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå