Karstenø Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det tok ikke mer enn 90 minutter før billettene til Genesis sin comeback-konsert i England ble utsolgt. Les mer Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du skriver: Phil Collins, Mike Rutherford og Tony Banks gjenforenes som Genesis for "Turn It On Again"-turnéen. Bandet har ikke spilt sammen siden 1991, og selv om de nå gjenforenes mangler fortsatt det fjerde bandmedlemmet, Peter Gabriel. Hva er det du skriver mann? For det første blir det for dumt å ikke nevne Steve Hackett, som dessverre ikke blir med på turneen. For det andre gav Genesis ut albumet Calling All Stations i 1997 med Ray Wilson. Selv om jeg forstår hva du mener, bør du pressisere det. Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Det gikk kanskje litt fort i svingene når jeg skrev den artikkelen. Hentet bare ut det jeg følte var tilstrekkelig informasjon fra en artikkel på et annet nettsted. Innrømmer at jeg ikke er verdens største Genesis-ekspert. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er helt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg