Jonhei Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Har lyst til å montere slike tåkelys nederst ved siden av de underste blinklysene. Noen som har en "teskje"-forklaring på hvordan jeg gjør det med koblinger og alt det er? Vil også gjerne vite hvor jeg kan få tak i det billig? Brukt er ingen hinder... mvh jonhei Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg kjøpte ekstra tåkelys og monterte de nedenom de orginale, i tilleg kjøpte jeg et fjernstyrt relesett, som jeg monterte, koblet rett på batteriet og så ble det full fres i tåkelysene. Men du kan og kjøpe tåkelys sett og koble på samme måte eller hvis du har lysbryter med tåkelys fremme kan du koble deg innpå orginallyset og bruke den bryteren og eventuelt bruke orginalbryteren. Mine tåkelys: Link Releboks: Link Eksempel på tåkelykter som passer inn ved siden av blinklys: Link¨ Ble kanskje litt rotete skrevet... Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fikk du gjennomført dette? har selv lyst på tåkelys til min golf 3stv. Har nettopp vært og byttet bryter til en som har et bryter ledd til tåkelys fremme. Men jeg har ikke funnet ut hvor jeg kobler ledningene. Har ikke kjøpt lysene ennå. Må vel finne frem multimeter å måle meg frem ^o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå