DaJev Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hei hvordan kommer jeg meg dit uten bil?? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det kommer nå an på hvor du reiser fra? Lenke til kommentar
xadox Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 da sykler du eller tar bussen Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Eventuelt ta tog vis han reiser fra Oslo elns! Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 jeg bor på jernbanetorget (oslo s) Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 jeg kan ta tog mot kongsberg. Men problemet er at det er stor avstand mellom trafikksjonen og kongsberg togstasjon http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=5&i...llX=0&scrollY=0 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Taxi er en fin oppfinnelse.. Koster da ikke mer enn en hundrelapp eller to. Og hva skal du på Kongsberg trafikkstasjon, som du ikke kan gjøre i Oslo? Hvis du skal ha oppkjøring kan du vel få læreren din til å hente deg. Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Taxi er en fin oppfinnelse.. Koster da ikke mer enn en hundrelapp eller to. hvor bor du?? jeg kan sende regninga dit. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Taxi er en fin oppfinnelse.. Koster da ikke mer enn en hundrelapp eller to. hvor bor du?? jeg kan sende regninga dit. 7378110[/snapback] kan du ikke det, så går du. Du har to ben som du kan bruke, og det er ikke mye snø ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå