Kuldesjokk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Crescit Eundo på Frostmane EU, er norsk raiding guild Vi driver med Gruul for tida, og har tatt hele Kara. Bor på samma sted som flesteparten av officers og det er et veldig friendly guild! Website: http://ce-guild.co.nr/. Edit: Vi er Horde. :> 8736481[/snapback] Ikke mulig å få inn en rogue rundt lvl 60? Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Navn: Messiah Realm: Grimbatol Side: Alliance Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har ikke sett denne tråden før, så poster litt info om guilden min. Pekish Norsk/svensk guild Vi kommer fra executus men migrerte til frostmane for noen uker siden. På exectus drepte vi gruul, men har atm ikke nok folk til 25 man instancer. Vi cleaner hele kara på en kveld (inkludert nightbane), og har akkurat fått nok folk til 2 kara raids. Vi prøver å ta in bra folk som holder samme nivået som coren av guilden. Vi er aktive i pvp og kjører arena/pvp teams ofte. http://www.takeforum.com/pekish/index.php?mforum=pekish Vi trenger atm priests (spec er irrelevant), holy pallys og shamaner (dps spec kan diskuteres). Får vi inn 2-3 til satser vi på å drepe gruul igjen denne uken. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Heisann folkens! Har ikke sett denne tråden før, så nå får jeg trø til med info om mitt guild. Navn: Grusomme Skjebne Server: Lightning`s Blade Side: Horde (selvfølgelig ) Vi har nå 26 medlemmer der alle er norske. Det er viktig at alle medlemmene er kjekke og ansvarsfulle, ønsker nemlig ikke noe fjortiss guild Hvis du er interessert kan du kontakte Rekviem eller Hirack @ Lightning`s Blade Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Crescit Eundo på Frostmane EU, er norsk raiding guild Vi driver med Gruul for tida, og har tatt hele Kara. Bor på samma sted som flesteparten av officers og det er et veldig friendly guild! Website: http://ce-guild.co.nr/. Edit: Vi er Horde. :> 8736481[/snapback] Ikke mulig å få inn en rogue rundt lvl 60? 8738947[/snapback] Du kan sikkert joine som friend, men du må ta en prat med officers. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Crescit Eundo på Frostmane EU, er norsk raiding guild Vi driver med Gruul for tida, og har tatt hele Kara. Bor på samma sted som flesteparten av officers og det er et veldig friendly guild! Website: http://ce-guild.co.nr/. Edit: Vi er Horde. :> 8736481[/snapback] åååh, fikk lyst til og flytte over til Frostmane, og bli med dere!! 8738871[/snapback] Du kan lage en "crossrealm"-applikasjon, hvis du ville ønske det. Vi tar inn ganske mange klasser for tida, siden vi driver med 25-mann og trenger folk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Frostmane begynner å bli en populær server Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Crescit Eundo på Frostmane EU, er norsk raiding guild Vi driver med Gruul for tida, og har tatt hele Kara. Bor på samma sted som flesteparten av officers og det er et veldig friendly guild! Website: http://ce-guild.co.nr/. Edit: Vi er Horde. :> 8736481[/snapback] åååh, fikk lyst til og flytte over til Frostmane, og bli med dere!! 8738871[/snapback] Du kan lage en "crossrealm"-applikasjon, hvis du ville ønske det. Vi tar inn ganske mange klasser for tida, siden vi driver med 25-mann og trenger folk. 8741857[/snapback] mhm Jeg er warrior. Kan godt spece til prot hvis det behøves! Må bare vente til jeg får igjen accounten, den blei hacket forige uke, så nå er den fryst. hehe Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Realm : Kor'GHall Guild: Same mafiaen Faction: Horde Type: pvp / venne guild Level 70 mains, 5 stk, full 5 mans gruppe Snask RL venner også Endret 30. mai 2007 av Lasse000 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 :!: Norwegian Alliance @ Sylvanas, jo. Har drept folk derfra kun pga. det utrolig dårlige guildnavnet. Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Panphobia - grim'batol www.panphobia.no raider, clearet kara begynner straks på gruul. Endret 30. mai 2007 av daneriks Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvor mange her er ifra Forgotten Heroes på Frostmane? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg er med i FYB på talnivarr, de er like norske som catch, altså prater norsk i guildchat men har noen svenske/danske folk. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "Skogens Konger", er så vidt det er meg bekjent, en norsk / svensk / dansk guild @ Lightning's Blade. Alliance. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Heimevernet og Unge Heimevernet @ Frostmane er nedlagt så du kan fjerne referansene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Heimevernet og Unge Heimevernet @ Frostmane er nedlagt så du kan fjerne referansene 8998993[/snapback] Oioi! Når skjedde dette? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan fjerne Gief Epix og Echo fra Grim Batol listen. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Omg.. beklager, må bare si det: Grim Batol - Alliance - Fac Ut Vivas har den verste guildmastern ever. Hun ble kicket fra vår guild pga dårlig oppførsel, eller skulle man kicke hennes men så leavet hun.. husker ikke Men verre menneske har jeg ikke møtt på lenge... Grim Batol - Alliance - Noobs of Norway har en liten "hjemmeside" mest for regler ol. http://nonwow.piczo.com/?preview=y&cr=7&rfm=y Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 HV/UHV ble nedlagt i slutten av slutten av Juni Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Norse alliance @ Stormreaver=Alliance + Norse elites @ Stormreaver=Alliance Endret 5. juli 2007 av Narkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå