privinius Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen norske guilder på Grim batol som vil rekruttere meg? Jeg er en prot pala lvl 70. Har Karazhan/Zul'Aman/Badge gear. Jeg søker etter guilds som tar Gruul/ZA/Magtheridon+++. Noen som veit om en guild som er perfekt for meg? MVH Privinius Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Norwegian Alliance på Sylvanas, er det dem guilden som for et par år siden var Alliance of Norway (AoN)? Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Ragnaros - Horde - Onde Norske Helter - Sosialt, norsk guild Endret 24. juli 2008 av Folemonken Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Norwegian Alliance på Sylvanas, er det dem guilden som for et par år siden var Alliance of Norway (AoN)? Is that so ... interesting ... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Argent Dawn - Alliance - Tvättgjenget Nystartet lvlingguild Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Magtheridon -> Horde -> Ballin Endret 26. juli 2008 av k1mzor Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Norwegian Alliance på Sylvanas, er det dem guilden som for et par år siden var Alliance of Norway (AoN)? Is that so ... interesting ... Har jo retard-guilden Norges Mest Brutale hvertfall -_- Lenke til kommentar
veluci Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 er det noen norske guilder på xavius? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Norwegian Alliance på Sylvanas, er det dem guilden som for et par år siden var Alliance of Norway (AoN)? Is that so ... interesting ... Har jo retard-guilden Norges Mest Brutale hvertfall -_- Var ikke den jeg tenkte på, men for flere år siden spilte jeg sammen med flere folk fra Alliance of Norway. Det er noen av de mest hyggelige folkene jeg har spilt med. Derfor lurer jeg på om Norwegian Alliance er de samme folkene som de som var i Alliance of Norway. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som vet om norske guilder på balnazzar? Bortsett ifra Dragonfell Tribe Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som har guild å anbefale på Xavius, horde? Ingen nevnt i førstepost Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei du burde adde på ragnaros eu horde at det er komt en fra norsk guild som heter scripo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Eit lite stykke noreg - Frostmane - Alliance 3 wings nede i Naxx 25, allt 10manns content cleared, utenom 3 drager på sarth. Har forsåvidt lack of people til 25 mans raid atm, så derfor er det noe tregt på den fronten. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fjord - Magtheridon - Horde http://fjord.guildomatic.com/forums/ cleara alt bortsett fra Malygos 25 man. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bratt Flaskeføring - Azjol'nerub PVE - Raiding guild http://bff-guild.com Alt bortsettfra maly25, siden vi har hatt juleferie Tror vi trenger healere, hel norsk Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nivlheim - Nordrassil EU - Horde - Farmer 10man content. (Tar gjerne imot norske folk for å få igang 25mans) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Mighty på Khadgar(EU). Helnorsk, med et par stykker fra våre naboland. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ascended, Hordeguild på Draenor PvE er visstnok et norsk (med noen andre skandinavere) guild som har imigrert til serveren vår. De er for øyeblikket serverens andre beste guild, fulgt av Chimaera. Vet lite om de, men de virker bra. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 The Council på Daggerspine er ledet av meg (Heisan), Kimmii og Keltrix. Vi er en helnorsk guild som har clearet alt 10 man og er på jakt etter flere norske eventyrere til 25 man content! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen norske guilds på Stormscale, Horde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå