Gå til innhold

Norsk Guild Oversikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist at det ikke er noen norske horde guilder på Daggerspine. Alt for mange svenske. Utrolig trist egentlig -.-' Gratis migrering dit nå og blir stadig fylt opp av dansker og svensker ... De fleste er så idiotiske at det ikke skulle vært lov :hrm:

Lages stadig nye svenske guilder der. Så teite at de ikke kan skrive engelsk en gang. Gratis migrering er en dårlig ide. så en i skrev i Trade i org: "Anone whant boost rfc only for xp 50s!!!" (37 priest) Man trenger ikke sånne... Får meg en god latter hver gang jeg ser de da :tease:

Lenke til kommentar

10-spillers-raids, modenhet og «casual hardcore»?!

 

Da er kanskje Dead Parrots noe for deg!

http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Z...ead+Parrots&p=1

 

Vi er et lite horde-guild på Zenedar, som startet opp guildet med 3 venner i mai-05 – og som etterhvert har fått inn noen flere venner og venners venner,

så vi har no 14 medlemmer med minst en lvl 70 char.

Etterveksten er dessverre liten, er vel kun ett medlem til som er aktiv, så derfor ser vi etter noen få medlemmer til; med kun 14 forskjellige spillere aktuelle for 10-spillers-raid, så er dette litt for få til at vi har klart å gjennomføre det særlig regelmessig no i høst.

 

Vi er et godt voksent guild, snittalder ligger vel på rett over 30 år (de aller fleste er 30-35 år), og fokus er stort sett på PvE.

Kan vel kalle oss for casual hardcore; da vi er litt bevist på hva vi driver med, og ser fram til å oppleve nye PvE-encounters.

Blizzard sine planer om flere 10-spillers-raid i framtida er supre, da vi ikke har ambisjoner om å bli noe 25-raids-guild, men fokusere på 5- og 10-spillers PvE.

Vi spiller for å ha det moro, og anser loot som noe vi trenger for å være bedre rusta til nye PvE-encounters; ikke at PvE-encounters er noe vi gjør fordi vi vil ha items.

 

Vi stanget litt på Moroes rett før sommerferien, men høsten starta veldig bra, da vi etter en 1% wipe på Moroes endelig klarte å få han ned – og tok t.o.m. Opera på den resetten, og uka etter tok vi Attumen-Opera på 3t, så vi ser framgang.

Men med endel rl-forpliktelser for medlemmene, så har det blitt mest heroic siden den tid for oss.

 

Vi har klasseutvalg til å dekke grunnbehovet for 10-spillers-raid, så det er ingen krav til klasse (iallfall ikke i første omgang – siden problemet vårt er mangel på mannskap, ikke klasse – men det er selvsagt en fordel at ikke alle eventuelle nye er samme klasse).

Så om du allerede har en Zenedar-char, eller er villig til å flyte en char, og tror at vår tilnærming til spillet passer med hva du vil ha, så er du velkommen til å sjekke oss ut!

Har du char på en annen server så kan du lage en ny på Zenedar for å sjekke guildet før du eventuelt bestemmer deg for at vi er et superhyggelig guild (som vi jo er!) og at en transfer er tingen.

Vi har også et kvinnelig medlem, og ho ville helt sikkert satt pris på flere søstre (annet enn alle female blood elfs da :)

 

Det medlemmer av Dead Parrots bl.a. får:

Hyggelige medspillere!

Billige enchant-materialer

Guild-jewelcrafter; vi har vel etterhvert fått inn nesten alle av de interessante rare-gem-oppskriftene.

Hjemmesidetilgang med et forum der vi diskuterer og fjaser! (wikidot-side for kun medlemmer).

Modenhet og semi-alvor i PvE-tilnærminga

Og ikke minst; hyggelige medspillere!

 

Vi er stort sett Oslo-basert, så det er med ujevne mellomrom guildtreff, som regel på Justisen.

Det er selvsagt ikke noe krav om deltagelse der, men kanskje det som bikker noen fra tja til ja.

I tillegg er det litt LAN-spilling innimellom, som regel kombinert med både god mat og drikke, litt avhengig av host og deltagere.

 

 

Om du er interesseret i å sjekke oss ut, så ta gjerne en prat med meg in-game.

De gangene eg er inne befinner eg meg stort sett der med en av Noaide, Saivo el Ofelas.

 

 

På vegne av alle i Dead Parrots

Mvh Stig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Er det noen Horde guilder som er "in need" for warriors her? Tenkte å lage meg en Tauren warrior på en random server, hvor det evt holder til en Norsk guild ...

 

Har fra før 2 lvl 70's på (Trollbane) Alliance side, Rogue og Warrior ...

 

If so, si ifra ... Hadde vært gøy å spille med noen norske igjen, helst "voksne" :-)

(Er selv 6 år eldre enn 14, og 8 år yngre enn 28) ;-)

 

vionic

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...