Vaenas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 army of norway på Twisting nether. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tror ikke den er verdt å liste opp en gang.. (hørtes veldig noob ut) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 No Comment på Burning Blade, alliance. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tror ikke den er verdt å liste opp en gang.. (hørtes veldig noob ut) 9506522[/snapback] er vel en hjelpe guild for norske på den serveren. Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Trist at det ikke er noen norske horde guilder på Daggerspine. Alt for mange svenske. Utrolig trist egentlig -.-' Gratis migrering dit nå og blir stadig fylt opp av dansker og svensker ... De fleste er så idiotiske at det ikke skulle vært lov Lages stadig nye svenske guilder der. Så teite at de ikke kan skrive engelsk en gang. Gratis migrering er en dårlig ide. så en i skrev i Trade i org: "Anone whant boost rfc only for xp 50s!!!" (37 priest) Man trenger ikke sånne... Får meg en god latter hver gang jeg ser de da Lenke til kommentar
Portman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 10-spillers-raids, modenhet og «casual hardcore»?! Da er kanskje Dead Parrots noe for deg! http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Z...ead+Parrots&p=1 Vi er et lite horde-guild på Zenedar, som startet opp guildet med 3 venner i mai-05 – og som etterhvert har fått inn noen flere venner og venners venner, så vi har no 14 medlemmer med minst en lvl 70 char. Etterveksten er dessverre liten, er vel kun ett medlem til som er aktiv, så derfor ser vi etter noen få medlemmer til; med kun 14 forskjellige spillere aktuelle for 10-spillers-raid, så er dette litt for få til at vi har klart å gjennomføre det særlig regelmessig no i høst. Vi er et godt voksent guild, snittalder ligger vel på rett over 30 år (de aller fleste er 30-35 år), og fokus er stort sett på PvE. Kan vel kalle oss for casual hardcore; da vi er litt bevist på hva vi driver med, og ser fram til å oppleve nye PvE-encounters. Blizzard sine planer om flere 10-spillers-raid i framtida er supre, da vi ikke har ambisjoner om å bli noe 25-raids-guild, men fokusere på 5- og 10-spillers PvE. Vi spiller for å ha det moro, og anser loot som noe vi trenger for å være bedre rusta til nye PvE-encounters; ikke at PvE-encounters er noe vi gjør fordi vi vil ha items. Vi stanget litt på Moroes rett før sommerferien, men høsten starta veldig bra, da vi etter en 1% wipe på Moroes endelig klarte å få han ned – og tok t.o.m. Opera på den resetten, og uka etter tok vi Attumen-Opera på 3t, så vi ser framgang. Men med endel rl-forpliktelser for medlemmene, så har det blitt mest heroic siden den tid for oss. Vi har klasseutvalg til å dekke grunnbehovet for 10-spillers-raid, så det er ingen krav til klasse (iallfall ikke i første omgang – siden problemet vårt er mangel på mannskap, ikke klasse – men det er selvsagt en fordel at ikke alle eventuelle nye er samme klasse). Så om du allerede har en Zenedar-char, eller er villig til å flyte en char, og tror at vår tilnærming til spillet passer med hva du vil ha, så er du velkommen til å sjekke oss ut! Har du char på en annen server så kan du lage en ny på Zenedar for å sjekke guildet før du eventuelt bestemmer deg for at vi er et superhyggelig guild (som vi jo er!) og at en transfer er tingen. Vi har også et kvinnelig medlem, og ho ville helt sikkert satt pris på flere søstre (annet enn alle female blood elfs da Det medlemmer av Dead Parrots bl.a. får: Hyggelige medspillere! Billige enchant-materialer Guild-jewelcrafter; vi har vel etterhvert fått inn nesten alle av de interessante rare-gem-oppskriftene. Hjemmesidetilgang med et forum der vi diskuterer og fjaser! (wikidot-side for kun medlemmer). Modenhet og semi-alvor i PvE-tilnærminga Og ikke minst; hyggelige medspillere! Vi er stort sett Oslo-basert, så det er med ujevne mellomrom guildtreff, som regel på Justisen. Det er selvsagt ikke noe krav om deltagelse der, men kanskje det som bikker noen fra tja til ja. I tillegg er det litt LAN-spilling innimellom, som regel kombinert med både god mat og drikke, litt avhengig av host og deltagere. Om du er interesseret i å sjekke oss ut, så ta gjerne en prat med meg in-game. De gangene eg er inne befinner eg meg stort sett der med en av Noaide, Saivo el Ofelas. På vegne av alle i Dead Parrots Mvh Stig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tenkte bare jeg skulle si ifra at vi er en til norsk guild på Sylvanas nå, og heter Off Course PM om noen eventuelt skulle være interessert! Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Er det noen norske, evt. skandinaviske guilds på serveren Nagrand? Jeg ser etter ett nytt guild EDIT: La til skandinaviske Endret 30. oktober 2007 av missilecatcher Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Drøm-hjemmeside. Sosialguild. Oppdater førstepost. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Blizztards på Hellscream alliance. Vi er fortsatt i oppstartsfasen, men håper å starte med kara når vi får nok members Alle 70s er velkomne, /w Jaglais, Schøne eller Futtlur. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sukk.. er visst ingen norske guilder igjen på min RP server Moonglade. Lenke til kommentar
vionic Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det noen Horde guilder som er "in need" for warriors her? Tenkte å lage meg en Tauren warrior på en random server, hvor det evt holder til en Norsk guild ... Har fra før 2 lvl 70's på (Trollbane) Alliance side, Rogue og Warrior ... If so, si ifra ... Hadde vært gøy å spille med noen norske igjen, helst "voksne" :-) (Er selv 6 år eldre enn 14, og 8 år yngre enn 28) ;-) vionic Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Mjolner ( med oe, klarer ikke skrive bokstaven pga. keyboard oppsett ) er et Hordeguild paa Grim Batol (en). Guildet er ikke utelukkende kun av norske, men kravet er at alle maa forstaa norsk. Mjolner, navnet paa Tor sin hammer. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Silvermoon - Aliance - United Norwegian Force - http://unf.myfreeforum.org/ Casual guild 18+ Lenke til kommentar
ZipperN Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Heisann, Klassen min har laget en guild på talnivarr som heter Team IKT^^ (horde) Dere kan wispe meg INGAME for invite "ZipperN" Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kul Tiras: Raiders of Norway Aurora Borealis (?) Vet ikke om noen av de har egen side... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Synes guildnavn med "Norway" i er litt teite. Slik som "z0mg laz0rz from norway lolol" navn. (Kanskje litt overdrevent, men) Lenke til kommentar
Barkk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) < N O R S E > på mazrigos er en ganske ny guild, horde, req lvl 60+ Endret 9. november 2007 av Barkk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Irriterer meg noe inni helvete at folk skal bruke Aurora Borealis over alt. Det er så oppbrukt, og folk tror de er pro med en gang de kaller seg noe som egentlig er et latinsk fremmedord. GanKSTaHz oF NoErWayy > Aurora Borealis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå