Kuldesjokk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Sylvanas: DrømSide: Horde. 9011756[/snapback] 9011770[/snapback] Ny startet guild eller noe 9014493[/snapback] Temmelig, vi er vel en fem - seks spillere som er der på daglig basis og litt andre folk som lusker rundt, gøyal guild med hyggelige folk, mange er her fra diskusjon faktisk... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Echo på Grim Batol er nede 9059931[/snapback] haha, litt drit for en venn av meg som er med der, han er på ferie i 6 uker, så gleder han seg sikkert passe til å komme hjem og raide, og så er guilden nede 9061529[/snapback] Lol, er det Cirdan du mener ^^ ? Lenke til kommentar
badedud Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Frostwhisper Theferrymen. Er noen gutter som jobber sammen på Color line's Christian 4 Alianse. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Omg.. beklager, må bare si det: Grim Batol - Alliance - Fac Ut Vivas har den verste guildmastern ever. Hun ble kicket fra vår guild pga dårlig oppførsel, eller skulle man kicke hennes men så leavet hun.. husker ikke Men verre menneske har jeg ikke møtt på lenge... Grim Batol - Alliance - Noobs of Norway har en liten "hjemmeside" mest for regler ol. http://nonwow.piczo.com/?preview=y&cr=7&rfm=y 9003443[/snapback] Hahaha, piczo side. "Siden er under utvikling." Ja her satser de stort. 9006714[/snapback] Hvorfor skal en hjemmeside være så ekstremt lekker? den er jo mest for info. Unasett har vi nå fått ny side Husker ikke linken atm tho xD Jeg gir meg katta i både rank- tabard- guild side (er guild master da.. men sjønner ikke hva folk ser i rank... er kun officers som får mer å gjøre, å det er ikke hvem som helst) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Finnes det ingen norske guilder på Lightbringer? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sorry meg, men spiller du WoW juliess ? :o Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har prøvd å spørre litt rundt på forumet tidligere uten å få noen svar. Jeg er ute etter en en guild til 70 druiden min på en god server. Alliance. Tar gjerne imot tips o.l. Gjør ikke noe om guilden er norsk heller. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har prøvd å spørre litt rundt på forumet tidligere uten å få noen svar. Jeg er ute etter en en guild til 70 druiden min på en god server. Alliance. Tar gjerne imot tips o.l. Gjør ikke noe om guilden er norsk heller. 9452188[/snapback] Aurora Borealis er på Grim Batol. Har tatt Void Reaver i TK, hydross og lurker i ssc + mag. lair. Du kan prøve der Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Horde <Progeny> - http://www.progeny.nu/ Stormrage Er ikke norsk, men en nordisk guild som har både svenske og danske i tillegg til norske, men nå har vi da en nordisk guild på Stormrage i lista her i det minste. Er ikke medlem av guilden btw. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nei, for du skal spille rogue på sylvanas. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sorry meg, men spiller du WoW juliess ? :o 9451022[/snapback] Er vel ingenting i veien med det vel. Åhh shit, en jente som spiller wow. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Han er vel heller overrasket over at hun gjorde det, da han ikke var klar over det fra før. Am I right? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Han er vel heller overrasket over at hun gjorde det, da han ikke var klar over det fra før. Am I right? 9452869[/snapback] Det var det første som falt meg inn... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sorry meg, men spiller du WoW juliess ? :o 9451022[/snapback] Er vel ingenting i veien med det vel. Åhh shit, en jente som spiller wow. 9452829[/snapback] Ok, jeg viste at det ville komme en slik en.... Var ingenting i veien med det, men har vært innpå her veldig lenge. Og har ikke sett at hun har vært innpå WoW forumet.. Så derfor lurte jeg. Sorry vist du tok deg nær av det Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Var aldeles ikke noe angrep Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 takk, da vet jeg hvilke guild jeg ikke skal joine Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var aldeles ikke noe angrep 9455375[/snapback] Good Neppe... For jeg har alltid likt inleggene dine Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) server: chromaggus guild navn: Norsk fiskeindustri AS kara guid =) Endret 9. september 2007 av frodrikk Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sunstrider - Horde - Kosebamsekompaniet -raiding - www.kosebamsekompaniet.org Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 finnes det noe norsk alliance guild på Burning legion ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå