Beyma Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) jeg har ikke helt forstått forskjellen.. kan noen forklare meg det?? hørt at gh i amd er mer en det det står hvis man tenker som intel. altså jeg har en amd athlon 3400+ 2,4 gh. han på elkjop sa at det tilsvarte rundt 3 gh.. noen som har lyst og gi meg en forklaring?? Endret 28. november 2006 av crimar Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det går ann å bruke søkefunksjonen vet du Det finnes utallige slike tråder fra før, og vi trenger ikke flere. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 jeg har ikke helt forstått forskjellen.. kan noen forklare meg det?? hørt at gh i amd er mer en det det står hvis man tenker som intel. altså jeg har en amd athlon 3400+ 2,4 gh. han på elkjop sa at det tilsvarte rundt 3 gh.. noen som har lyst og gi meg en forklaring?? 7375380[/snapback] Altså navne til amd har ikke noe å si lengre det heller etter at core 2 kom. F.eks så er en core 2 på 1,86ghz bedre enn en vanlig intel pentium 4 på 3ghz... Vill ikke sammenligne lengre... tar heller utgangspunkte i hva jeg selv trenger den til Vill si at jeg anbefaler en dårlig amd istede for en dårlig intel Men ellers ville jeg enten ha kjøpt en core 2 fra intel eller en amd 64 x2 3800 Ikke mindre for dagens spill Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Gi oss mer spek på maskinen og hva han skal ha for den. Samt hva som er inkludert av garantier og support. Endret 28. november 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 CPUene er ikke like, de har helt annen arkitektur/bygd opp annerledes. Noen yter mer per Ghz enn andre. Vennligst ikke kjøp PC på Elkjøp uansett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikkenoe galt i å kjøpe PC på elkjøp så lenge man kjøper det man trenger. Man får også med andre ting i prisen som onsite support i flere år osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå