Beyma Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hei.. jeg hadde 1mx matte på første året av medier og kommunikasjon. vi kunne vlge. vet ikke hvorfor. skal ta almenn påbygning 3 året, altså neste år. må jeg ha matte da og? 1mx=5timer Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tror at 1mx holder til generel studiekompetanse, gjorde hvertfall det i min tid. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 I min tid (2000 - 2003) var 1MX (eller 1MY om man valgte det) på grunnkurs eneste obligatoriske matten. Når du har bestått faget fra før skulle du ikke trenge å ta det om igjen. Snakk med rådgivere på skolen dersom du lurer på hvordan få fritak, etc. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tror du slipper unna matte på påbygg da ja. De som begynte på VGS i år må ha 8 timer matte per uke for å få studiekompetanse, mens kravet var 5 timer før. Tror det er den før som gjelder for deg. Spør studieveileder for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ok. takk for svar alle sammen... legger ut fasiten om et par dager.. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De som tar påbygg nå slipper unna med bare MY-matte, så 1MX skulle holde i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå