Camron Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvor glad hadde han ikke blitt for en tusenlapp? Hvis du har kjøpt "masse annet dill" allerede liksom. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 fikk en sånn powerball i burdsdags gave, ble lei etter ca 3 min. Bare tull å kjøpe den seriøst as, kjøp en leke eller noe. Ikke en styrketrenings dings! 7381989[/snapback] Da kan vi nok si at du ikke fikk den til. Det er nå ganske gøy synst jeg. Kjekt å slå rekord og kjempe mot venner. 7382582[/snapback] Jo men fikk uten skjerm, sånn billig dritt (griske familie) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 fikk en sånn powerball i burdsdags gave, ble lei etter ca 3 min. Bare tull å kjøpe den seriøst as, kjøp en leke eller noe. Ikke en styrketrenings dings! 7381989[/snapback] Da kan vi nok si at du ikke fikk den til. Det er nå ganske gøy synst jeg. Kjekt å slå rekord og kjempe mot venner. 7382582[/snapback] Jo men fikk uten skjerm, sånn billig dritt (griske familie) 7407727[/snapback] Er vel noen andre om høres grisk\utakknemlig ut her enn familien din. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 fikk en sånn powerball i burdsdags gave, ble lei etter ca 3 min. Bare tull å kjøpe den seriøst as, kjøp en leke eller noe. Ikke en styrketrenings dings! 7381989[/snapback] Da kan vi nok si at du ikke fikk den til. Det er nå ganske gøy synst jeg. Kjekt å slå rekord og kjempe mot venner. 7382582[/snapback] Jo men fikk uten skjerm, sånn billig dritt (griske familie) 7407727[/snapback] Konklusjon: Kjøp riktig powerball: med skjerm. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 fikk en sånn powerball i burdsdags gave, ble lei etter ca 3 min. Bare tull å kjøpe den seriøst as, kjøp en leke eller noe. Ikke en styrketrenings dings! 7381989[/snapback] Da kan vi nok si at du ikke fikk den til. Det er nå ganske gøy synst jeg. Kjekt å slå rekord og kjempe mot venner. 7382582[/snapback] Jo men fikk uten skjerm, sånn billig dritt (griske familie) 7407727[/snapback] Konklusjon: Kjøp riktig powerball: med skjerm. 7429486[/snapback] Konklusjon: Hvis tanta di er grisk så ikke få powerball av henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå