Ni kon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Sitter å handler inn julegaver til en gutt på 10 år. Tenkte å kjøpe en powerball til han, da jeg tror det er en hit blandt unge gutter. Fant 4 forskjellige på netshop.no Hvilken bør jeg ta. Er det forskjellig størrelse på disse? Noe jeg bør være obs på ved bruk av slike? Siden dette er øyestenen til min kommende kone kan dere komme med fler forslag til hva jeg kan kjøpe til han. Øvre smertegrense er 1000 kroner. Da jeg har kjøpt masse annet dill til han allerede. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du kunne ikke tenke deg å poste i den allerede eksisterende tråden ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Neppe... Skulle gjerne gjort det, men jeg spør og om andre gaver... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjøp NSD sin med turteller på "toppen", prodnr 20911. Den har mange fine funksjoner, blant annet holder den styr på personlig rekord. Den med leds i hjulet er ikke på langt nær så praktisk. Metall-versjonen er etter alt å dømme ikke noe for nybegynnere. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hva er forskjellen melleom NSD Powerball NEON Blå m/teller Og Powerball Gyro Blå m/ scrollende teller Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den med scrollende teller har leds i hjulet, som viser turtallet når hjulet snurrer. Det er mye mer upraktisk, og jeg trodde ærlig talt den versjonen skulle være mye billigere enn den med turteller på toppen. Jeg har prøvd begge, forresten. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Takker min nye helt Men hva er galt med denne? http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/172...ue/Product.html Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ingenting, men Play sender ikke gadgets til Norge. Den der har ikke turteller heller, og da er jo halve moroa borte ... Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg beklager min uvitenhet, men hva ER en powerball!? Etter det jeg leser fra linken så er det en ball inni plast ball som du skal få til å spinne rundt og rundt? og det er alt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er alt, men det er veldig gøy. Vi har en "den store Powerball-tråden" her på forumet et sted, let deg frem til den. Må gå nå, så jeg har ikke tid til å finne linken til deg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Uansett hvilken powerball du kjøper kjøper du en med teller. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Uansett hvilken powerball du kjøper kjøper du en med teller. 7379633[/snapback] Signed, hvis du skal ha en powerball, så må du kunne holde oversikt på hvor raskt du snurrer Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Radiostyrtbil må vel være midt i blinken? Må være noe av det kuleste en tiåring kan leke med Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg skjønte ikke hva det var ass. Selvom jeg så denne videoen på YouTube: http://youtube.com/watch?v=c6Gdr6Pa7KM Det så ikke så morsomt ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 og denne: Hva er morsomt med det? hva er poenget? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 det er ikke forferdelig morsomt, men litt fascinerende og veldig god trening for underarmsmuskler Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hm. Sikker på at en powerball passer for en 10-åring? Tipper han vil ha mer moro med en radiostyrt bil, som noen foreslår her. En sånn terreng-type, kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tror egentlig ikke powerball passer for en 10-åring. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 fikk en sånn powerball i burdsdags gave, ble lei etter ca 3 min. Bare tull å kjøpe den seriøst as, kjøp en leke eller noe. Ikke en styrketrenings dings! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 fikk en sånn powerball i burdsdags gave, ble lei etter ca 3 min. Bare tull å kjøpe den seriøst as, kjøp en leke eller noe. Ikke en styrketrenings dings! 7381989[/snapback] Da kan vi nok si at du ikke fikk den til. Det er nå ganske gøy synst jeg. Kjekt å slå rekord og kjempe mot venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå