Gå til innhold

paypal-problem, noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en ting på ebay for ca 93 kroner (med frakt) og betalte med peypal. Når jeg nå sjekket bankkontoen min har det blitt trukket to beløp på 100 kroner fra utlandet, noe jeg regner med er fra paypal. Noen som har no peiling på hvorfor dette kunne ha skjedd? Kan liksom ikke ringe dem å spørre da det kan oppstå språkproblemer, og det ikkje akkurat er noe billig å ringe til utlandet. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Er første gang jeg bruker det, så er liksom ikkje inne på systemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.. mulig du har hatt treg linje og sendt info to ganger?

Prøv med en mail ihvertfall!

har en kompis som brukte paypal da han bestile fra en online butikk. Plutselig var pengene tilbake på konto og han fikk ikke varene. Grunnen til dette kan imidlertid være mange.

7375242[/snapback]

Alle vet da at paypal hverken svarer på epost eller telefon.. :hrm:

Lenke til kommentar
hmm.. mulig du har hatt treg linje og sendt info to ganger?

Prøv med en mail ihvertfall!

har en kompis som brukte paypal da han bestile fra en online butikk. Plutselig var pengene tilbake på konto og han fikk ikke varene. Grunnen til dette kan imidlertid være mange.

7375242[/snapback]

Alle vet da at paypal hverken svarer på epost eller telefon.. :hrm:

7377314[/snapback]

ikke jeg. Har fått svar begge gangene jeg...

Lenke til kommentar

Du kan jo også sjekke med banken din om det er riktig at to beløp har blitt trukket fra kontoen.

Da jeg registrerte meg på eBay og hos PayPal ble jeg belastet med et lite beløp som jeg fikk tilbake noen uker senere (med renter) for verifikasjon. Det er vel kanskje ikke dette som har skjedd deg?

Lenke til kommentar
Du kan jo også sjekke med banken din om det er riktig at to beløp har blitt trukket fra kontoen.

Da jeg registrerte meg på eBay og hos PayPal ble jeg belastet med et lite beløp som jeg fikk tilbake noen uker senere (med renter) for verifikasjon. Det er vel kanskje ikke dette som har skjedd deg?

7380126[/snapback]

Ringte banken. Hun sa at paypal brukte å reservere av litt mer penger enn varen kostet når man kjøper noe, og at man får tilbake. Men jeg kan fortsatt ikke sjønne hvortfor de har reservert to beløp :ermm: Får vel bare vente å se hva som skjer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...