Gå til innhold

Danse band ÆSJ!

MacNitro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro det eller ei, trådstarter, men smaken er som baken!

Selv om du syns danseband er patetisk og teit, så er det mulig at andre utennom deg kan like det .. Er ikke noe vits å lage en post her for å si hvor mye du hater danseband, for du får ikke tatt rotta på musikken uansett :D

Lenke til kommentar
JA dere skal få ''lov'' å like det, jeg  respekterer andre sin mening men, jeg forstår at det handler om smak og behag men HVA SYNS DERE om musikken??

7374867[/snapback]

Hva vi mener er strengt tatt ikke saklig? De fleste liker det vel ikke, og det er vel ingen her inne som har påstått at de liker det heller.

Men for å ikke være så sykt negativ osm jeg er nå, så kan jeg si at noen sanger liker jeg, de gir meg minner fra barndommen min da bestemor spilte musikk på radioen og bakte kaker osv, mens jeg hjalp til. De sangene liker jeg på den måten! :)

Lenke til kommentar

Det fins allerede en tråd om danseband, så når du ikke har noe mer fornuftig å si, så kunne du like gjerne skrevet det der.

Å opprette en ny tråd bare for å fortelle om hvor mye du misliker noe, er jo bare teit.

Og det at du kritiserer tekstene, og at de er kjedelige og handler om det samme; Sånn er det med mye annen musikk også, pop fks. Handler stort sett om det samme hele tida der også, i mye av den musikken. Forskjellen er vel at de synger på engelsk i stedet for norsk/svensk.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...