MacNitro Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg simpelten HATER dansband, fordi det er UTROLIG teite tekster om ''jag har mistat min kjara i himlen'' hele tia etter min mening er dette kvalmende det er også boooooring JAG TRODDA ANGLARNA FANNS BARA I HIMELEEEEEEEN........ ÆSJ hva syns dere? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Synes dette er en useriøs post. Har rett og slett et fjortiss preg over seg. Dessuten handler det om smak og behag, selv om det er en liten gruppe som liker danseband da. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tro det eller ei, trådstarter, men smaken er som baken! Selv om du syns danseband er patetisk og teit, så er det mulig at andre utennom deg kan like det .. Er ikke noe vits å lage en post her for å si hvor mye du hater danseband, for du får ikke tatt rotta på musikken uansett Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Liker ikke danseband selv, men de som liker skal få lov til det i og med at det handler om smak og behag... Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 JA dere skal få ''lov'' å like det, jeg respekterer andre sin mening men, jeg forstår at det handler om smak og behag men HVA SYNS DERE om musikken?? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 JA dere skal få ''lov'' å like det, jeg respekterer andre sin mening men, jeg forstår at det handler om smak og behag men HVA SYNS DERE om musikken?? 7374867[/snapback] Hva vi mener er strengt tatt ikke saklig? De fleste liker det vel ikke, og det er vel ingen her inne som har påstått at de liker det heller. Men for å ikke være så sykt negativ osm jeg er nå, så kan jeg si at noen sanger liker jeg, de gir meg minner fra barndommen min da bestemor spilte musikk på radioen og bakte kaker osv, mens jeg hjalp til. De sangene liker jeg på den måten! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 kjem ann på anledningen det Vil ikke si det er dårlig musikk, men det er ikke noe jeg går rundt på å hører på daglig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Det fins allerede en tråd om danseband, så når du ikke har noe mer fornuftig å si, så kunne du like gjerne skrevet det der. Å opprette en ny tråd bare for å fortelle om hvor mye du misliker noe, er jo bare teit. Og det at du kritiserer tekstene, og at de er kjedelige og handler om det samme; Sånn er det med mye annen musikk også, pop fks. Handler stort sett om det samme hele tida der også, i mye av den musikken. Forskjellen er vel at de synger på engelsk i stedet for norsk/svensk. Endret 28. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjipe tekster er mye lettere å gjennomskue når de er skrevet på et språk man forstår ... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg og fattern bruker å rakke ned på dansebandmusikk rundt middagsbordet. Da sier muttern at vi må respektere at andre har anna smak enn oss. Og da sier vi at vi gjør jo det. Men at dei som liker danseband er musikalsk avstumpa. Da blir muttern sjokkert. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg