Gå til innhold

P4 eller Kanal 24?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir P4. Etter å ha hørt på de en god stund, med hørselsvern på jobb, så blir man godt vant med de. Eneste er at de er nødt til å kutte ut Maria Mena.

På den nye jobben, er det visstnok Kanal 24 som gjelder. Jeg synes omtrent at K24 blir noe amatørmessig i forhold. De prøver, og det er et godt forsøk, men synes ikke de når opp til P4.

Han derre Hversågod(?) trekker opp litt, men han er noe tam. Hvem er jenta som er sammen med de? Kjent komiker, sant?

Av og til settes P3 på, med Mia(?) som programleder. Det er langt mer artig :)

For å presisere: Gamlejobben, hørselsvern = P4.

Nye jobben, radio på i lokalet, for det meste Kanal 24.

Lenke til kommentar
Han derre Hversågod(?) trekker opp litt, men han er noe tam. Hvem er jenta som er sammen med de? Kjent komiker, sant?

Janne Rønningen, hun fnisete som var på midt i smørøyet i gamledager.

Av og til settes P3 på, med Mia(?) som programleder. Det er langt mer artig :)

7382256[/snapback]

Mina den mannevonde, ja. Klarer ikke helt å bestemme om jeg liker henne eller ikke. Tåler i alle fall ikke lyden av produsenten hennes, Jonas. urk!

Endret av kjerts
Lenke til kommentar
NJR Energy min hit-stasjon n1, anybody? :-P

7379465[/snapback]

De har tapt seg så alt for mye til at det er mulig å høre på dem mere.

De har ikke oppdatert spillelisten sin på 2 år.

Nei, jeg hører heller ikke på dårlige talkshow's på radioen, og "morsomme" innslag, hvor radiovertene sitter å ler i bakgrunnen konstant av et dårlig lydklipp funnet på nettet.

Jeg har i det siste hørt en del på NRK mP3, men skifter mye ettersom hva som spilles.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hører ganske mye på radio jeg da, først og fremst pga programmene som er der.

Mediamolbo(husker ikke om det var det det het...) som gikk på P4 for et par år siden var hysterisk morsomt :thumbup:  Synes også at Kanal 24 har kommet seg ganske mye det siste året.

7382049[/snapback]

Var vel "Ukens mediamolbo" programmet het. Enig i at det var morsomt. Hørte en del på det da det gikk på lørdagene før. Hører ikke så mye på Kanal 24, så de vet jeg egentlig lite om.

Lenke til kommentar

Av de to liker jeg best P4.

Men de beste er Radio1 og Energy. Liker egentlig Energy best, for Radio1 har noen ganger litt rar musikk ;)

Liker minst P3 og Mp3 fordi ingen av disse har min musikksmak :whistle:

Edit: P2 og nrk alltid klassisk er desidert de verste kanalene som finnes :ermm:

Endret av Majia90
Lenke til kommentar

Både P4 og Kanal 24 (og Radio 1/Energy) sender vannvittig irriterende reklamepauser og vignetter hele pokkers tiden. Det er til å bli gal av. Hvis jeg er ute og jobber en hel lørdag skyr jeg reklamekanalene som pesten. Da blir det heller kosesnakk fra P3 (det er vel Juntafil og FK Fotball på den tiden hvis jeg ikke tar feil).

Hører forøvrig på P3 hver eneste morgen. Det eneste problemet er A- og B-listene. Musikken i mainstream-programmene blir for ensformig. Pyro og DJ Friendly er derimot konge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvorfor begrense valgmulighetene til to ytterst dårlige, reklamebefengte radiokanaler?

7375047[/snapback]

Reklame gjør radioen gratis.

Bortsett fra det så hører ikke jeg heller på Valgjerd-kanalen.

7375130[/snapback]

SKatt (og lisenspenger da) gjør radioen gratis! Liker P3 (og iblant P1 og P2), jeg! :)

Lenke til kommentar
Hvorfor begrense valgmulighetene til to ytterst dårlige, reklamebefengte radiokanaler?

7375047[/snapback]

Reklame gjør radioen gratis.

Bortsett fra det så hører ikke jeg heller på Valgjerd-kanalen.

7375130[/snapback]

SKatt (og lisenspenger da) gjør radioen gratis! Liker P3 (og iblant P1 og P2), jeg! :)

7804036[/snapback]

Vil vel ikke si at skatt og lisens gjør ting gratis. Du betaler jo for det. Reklamen på radio og TV gjør det jo slik at det blir gratis for oss å høre og se på. Lisensen til NRK er dyr, og jeg ser og hører lite på NRK kanalene, påde på TV og radio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...