Kimble Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har lånt meg en (gammel) trådløs router som fungerer usansynlig dårlig! Problemet er at den "klikker" etter noen få sekunder i bruk. I håndboka stod det at man måtte holde reset knappen inne i 5 sekunder for å resette routern. Det som faktisk måtte til for å resette den var å koble fra strømmen, vente 5-6 minutter for så å holde reset knappen inne samtidig som jeg koblet til strømmen igjen. DHCP servern som visstnok skal være på som standard fungerer bare i 1/10 tilfeller så jeg har satt statisk ip til 192.168.1.2. De få gangene jeg har klart å logge inn på webkonfigurasjonen på routeren rekker jeg bare å gjøre noen få instillinger (som å sette dato og passord) før routern slutter å svare på http eller ping. Men statusleddene blinker fortsatt når jeg f.eks. prøver å pinge den. Den gangen routern faktisk klarte å holde seg oppe i 2 minutter rakk jeg å legge inn nyeste firmware uten at det hjalp noe. Tips eller ideer? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Godt tips:Putt den i søplebøtta..kjøp ny..bare tull med de routera der.. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, er kanskje det beste. "Topcom" høres litt jalla svenson ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå