Gå til innhold

Noen som vet når mobiler med dab vill komme?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kva vil du med dab!?

i dei fleste andre land har dei insett at dab er så dårli

(i beste fall samenlignbart med mpeg3 koding i 128kbps, å dette når dei på rikskanalen går ut og reklamerar for rasio i cd kvalitet, hyklerar!)

at det ikkje blir satsa på!

lat oss no inderli håpe på at ingen blir lurt til å betale for ein mobil med dette innebygd!

Lenke til kommentar
kva vil du med dab!?

i dei fleste andre land har dei insett at dab er så dårli

(i beste fall samenlignbart med mpeg3 koding i 128kbps, å dette når dei på rikskanalen går ut og reklamerar for rasio i cd kvalitet, hyklerar!)

at det ikkje blir satsa på!

lat oss no inderli håpe på at ingen blir lurt til å betale for ein mobil med dette innebygd!

7374817[/snapback]

Ja jeg vet at det er idiotisk, men her jeg bor så blir det sikkert letere og få inn kanaler. Også slipper man skurre lydene når det er noe trær i veien...

Og at man velger kanaler istede for å drive å søke og tulle :p

Lenke til kommentar
Lurer på om det kommer mobiler med DAB radio, evt når vill de komme?
Mobiltelefoner som støtter TV-standarden DMB kan også støtte DAB siden dette sendes ved samme teknologi. Et eksempel på en mobiltelefon med DAB er Samungs TV-mobil P900.

Du kan lese om mobilen i Amobils sniktitt. :)

7380923[/snapback]

Da setter jeg på ztv/nrk2/vh1/mtv eller andre musikk kanaler og ser musikkvideoer istede :D

Lenke til kommentar

Mener å ha lest for en tid tilbake at DAB trekker mye strøm, derfor er det lite gunstig å implementere det i noe som allerede bruker nok strøm på andre ting som opplyst display, datatilkobling, samtaler osv.. Men kan ha noe for seg at mobiler som støtter DMB vil støtte DAB, uten at jeg kjenner til detaljer rundt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...