Nastro Azzurro Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva er best? Kom gjerne med hvorfor også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva som er best? Begge to Du tenker kanskje på om det skader DVD'en inni eller noe? Jeg har den liggende, men kun fordi jeg er redd for å velte den hvis jeg har den stående... jeg har en nettverkskabel fra den og over rommet til PC'en, å da vil jeg ikke at den skal velte hvis noen snubler borti kabelen! Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 ja, men ikke bare det... noen som mener den blir varmere i liggende stilling. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Lager forresten deres dvd-spiller en rar lyd akkurat når maskinen skrus på? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nei. Liggende eller stående? Vel, logisk nok kan den ikke velte når den allerede ligger, så det er jo tryggere sånn sett. Har vel mer å gjøre med hvor du skal ha den, og hvordan plasseringen passer best der. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Penest når den står Er slik med dektskop kabinett også... blir slik en tynn pc Min gamle xbox står også... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du får best grafikk om den ligger Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ja, men ikke bare det... noen som mener den blir varmere i liggende stilling. 7374569[/snapback] Det tror jeg ikke stemmer, for hvis du ser på den siden xbox kan stå oppreist på, så er det mange luftehull, som skal hjelpe med å kjøle ned konsollen. Liggende eller stående, spiller ingen rolle tror jeg. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hos meg ser den stoltest ut, dersom den står Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Min ligger! Fordi da er det lettest å lese hva det står på disctrayen, og minnekortplassene.. så slipper jeg å ta feil av de to.. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Syns den gjør seg best stående, men er redd den skal veltes (av barna) så jeg har den liggende. DVD-spilleren lager ingen merkelige lyder ved oppstart her, men støyer noe forferdelig ved spilling, men slik er de jo alle Høres ut som plata spinner noe helt sykt, nesten så en frykter hele boxen skal ta av og fly sin veg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå